ANM

Tilbehør til Foma i utlandet

Hei, har sittet på sidelinjen lenge nå og fått masse nyttig info fra dette stedet. Nå trenger jeg litt konkret rådgivning.

Driver for tiden med storhandel av tilbehør til lakken på den nye bimmern min, (drypper vel litt TLC over på konas Prius også som følge av dette). Har nettopp kjøpt meg en Foma 925 og kikker etter en passende skumkanon på blandt annet ebay, tror dere noe slikt som denne ville passe?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk. Har sett den tråden og har gjort litt research, så jeg trengte vel bare en liten bekreftelse. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke m22 skrukobling? samme som kranzle?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det vettu. Bare usikker på om jeg hadde oversett noen detaljer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, skulle kanskje lest linken først:) Men den skal vel passe greit. Kan ikke utale meg om den du linker til men sikkert helt grei. Det er også ganske gode tilbud på cannon i engelske nettbutikker, så om du skal handle noe annet også, kan det jo være greit å ta med i samme pakke, så du slipper ekstra gebyr. Vet eksakte priser på cannon,mener jo gruppekjøp på DW.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ihvertfall et utgangspunkt, skal regne litt på det, billigste alternativet jeg har funnet til nå her til lands kommer på rundt 800 hjem på døra, utlandet rund 560. Ikke stor differanse, men kjemikalier koster jo en tre del der også, så tilsammen......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik å forstå at 22m skrukoblingen til Karcher også passer Foma? Kan nemlig få en slik en uhyggelig billig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive