atveit

Nybegynner hjelp maskin polering

Hei! sitter her å tenker å handle meg en roterende maskin, har da noen sikkert litt dumme spm.;) kjøpte for litt sia 3 steg en til meg. hvordan er denne å bruke med roterende maskin? hva bør jeg være forsiktig med? noe annet jeg bør tenke på? tenkte å handle en billig en fra biltema eller noe, må jeg bytte pads? eller er disse brukbare? hva trenger jeg?

takk for alle svar:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

3 steg fra meguiars bør ikke brukes med roterende, de er laget for bruk med hånd.

Du bør være forsiktig med kanter og knekker, holde maskinen stille på et punkt og på plastikk. Du bør bytte pads på denne maskinen ja. Scholl puter og menzerna er jo et godt valg :) Scholl også ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okai, hva bør jeg bruke av midler da? blir fort veldig dyrt detta ser jeg;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyrt er vel strengt tatt en definisjonssak. Du må huske på hvor mange biler du får tatt om du legger ut 1500-2000kr i pads og stoffer. Og tro meg det er vel verdt det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menzerna eller scholl. Du kan godt begynne med en fin polish som f. eks Menzerna nano polish 106FF eller scholl s30+. Så kan du gå videre med grovere etterhvert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen eg kom med var ment om du skulle ha en rubbing, en polish, fin polish og pader. Det er nok ikke nødvendig å kjøpe alt dette første gangen. Pirex vil nok guide deg lett til hva som vil gi deg knallbra resultater.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe:) ja han må gjerne få lov til det:) tenkte å kjøpe en biltema roterende, hva mere må jeg ha i første omgang? fins det plasser hvor man får en jill pakke pris kanskje? skulle hatt en vaske bøtte med sånn gitter å litt sånn ymse, er ikke du med i vwaudi club pirex?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive