Gå til innhold

Nybegynner hjelp maskin polering


atveit

Recommended Posts

Hei! sitter her å tenker å handle meg en roterende maskin, har da noen sikkert litt dumme spm.;) kjøpte for litt sia 3 steg en til meg. hvordan er denne å bruke med roterende maskin? hva bør jeg være forsiktig med? noe annet jeg bør tenke på? tenkte å handle en billig en fra biltema eller noe, må jeg bytte pads? eller er disse brukbare? hva trenger jeg?

takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Hei og velkommen :)

3 steg fra meguiars bør ikke brukes med roterende, de er laget for bruk med hånd.

Du bør være forsiktig med kanter og knekker, holde maskinen stille på et punkt og på plastikk. Du bør bytte pads på denne maskinen ja. Scholl puter og menzerna er jo et godt valg :) Scholl også ;)

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen eg kom med var ment om du skulle ha en rubbing, en polish, fin polish og pader. Det er nok ikke nødvendig å kjøpe alt dette første gangen. Pirex vil nok guide deg lett til hva som vil gi deg knallbra resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) ja han må gjerne få lov til det:) tenkte å kjøpe en biltema roterende, hva mere må jeg ha i første omgang? fins det plasser hvor man får en jill pakke pris kanskje? skulle hatt en vaske bøtte med sånn gitter å litt sånn ymse, er ikke du med i vwaudi club pirex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...