Gå til innhold

DCN's positivitetstråd!


Roaas

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Capone

Fikk omsider sitte på i en slik etter å ha hatt rimelig lyst helt siden det dukket opp 0-100 videoer på YouTube :D Det skuffet ikke, det finnes rett og slett ikke ord for å beskrive hvor fælt det her går.. En sånn kan jeg ikke ha, da er jeg kjøttdeig i løpet av ett døgn :) 

 

IMG_2190.thumb.JPG.976bead91fc8f5a2d060eb774973bf25.JPG

IMG_2186.thumb.JPG.3f5bfd5a79a84ebf6a8f2f784f7caf7b.JPG

IMG_2187.thumb.JPG.690ee129da8b4957adfd0f0bbb736499.JPG

  • Liker 1
  • DCN Poeng 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
10 minutter siden, Arild skrev:

Har kjørt den selv... det går styggjævlig men å kjøre rs4, rs6 o.l er mer gøy fordi der har man motorlyden ❤️

Igrunnen enig, det manglet lyd :) Men lar meg virkelig imponere over draget og hvor "solid" den kjennes ut på veien.. Men så er jo understellet i prinsipp ny S-klasse og bilen veier 2,4 tonn, så den burde jo nesten kjennes solid ut :P Syns også bilen er pen å se på, de har fått til designet. Model X syns jeg ikke noe om utseendemessig i forhold, liker dog romfølelsen man får innvendig med frontruta som går til midt på taket omtrent. Jeg skjønner jo hvorfor de som har økonomisk ryggrad til å kjøpe biler i den prisklassen kjøper nettopp Tesla. De oppleves som gjennomtenkte biler hvor kvalitet og comfort er i høysetet, man har et helt rått utstyrsnivå, det kjører fra det meste, man har lite (om ingen) utgifter på drivstoff og bompenger, teknisk og mekanisk slitasje og vedlikehold er noe helt annet og man slipper moms. Så at de som bor i større byer handler slike biler har jeg full forståelse for :) 

 

Men personlig hadde jeg nok heller kjøpt en tysker med "RS" eller "AMG" bokstaver på bakluka.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyd = AMG. Rett og slett bare rått. Men tror faktisk fartsfølelsen blir større i en bil som gjør jobben "lydløst" selv om den totale opplevelsen nok er best i AMG med buldrende V8.
Satan- jeg vil ha telefon fra Hamar på lørdag

  • DCN Poeng 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
17 minutter siden, Conkey skrev:

Lyd = AMG. Rett og slett bare rått. Men tror faktisk fartsfølelsen blir større i en bil som gjør jobben "lydløst" selv om den totale opplevelsen nok er best i AMG med buldrende V8.
Satan- jeg vil ha telefon fra Hamar på lørdag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bensinåtter er femi, Mercedes skal bruke diesel :) 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Arild

Når man søker på ny jobb i Stavanger (bedritent jobbmarked) og blir valgt ut blant over 70 søkere og i tillegg får bedre betingelser enn det man ønsket :) 

  • Liker 1
  • DCN Poeng 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel
Når man søker på ny jobb i Stavanger (bedritent jobbmarked) og blir valgt ut blant over 70 søkere og i tillegg får bedre betingelser enn det man ønsket [emoji4] 


Gratulerer!

Gode betingelser kan du alltids forhandle til dårligere [emoji6]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild
7 timer siden, hgnubel skrev:

 


Gratulerer!

Gode betingelser kan du alltids forhandle til dårligere emoji6.png

 

Takk! 

 

😂😂 nah... klarer meg fint med de betingelsene jeg fikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kun har bodd i rekkehus tidligere, men nylig har kjøpt enebolig med garasje og egen gårdsplass! Første vask, ubeskrivelig😍

IMG_3230.JPG

IMG_3231.JPG

IMG_3232.JPG

  • Liker 1
  • DCN Poeng 3

2014 VW Golf stv.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsparkle... Det positive er at jeg aldri skal gjøre det igjen. Ista var jeg lite positiv. Nå som jeg er ferdig er jeg kjempepositiv. Po-si-tiiiv!

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pejourdan

Endelig fått lastet ned alle bildene fra Photobucket og overført dem til Imgur.

Egenetlig drittarbeid, men gjorde godt å komme igang med oppdatering av S&S innleggene...

Man får i tillegg slettet ubrukte bilder så aldri så gale at det ikke er godt for noe. :)

  • DCN Poeng 1

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, pejourdan skrev:

Endelig fått lastet ned alle bildene fra Photobucket og overført dem til Imgur.

Egenetlig drittarbeid, men gjorde godt å komme igang med oppdatering av S&S innleggene...

Man får i tillegg slettet ubrukte bilder så aldri så gale at det ikke er godt for noe. :)

Gjorde du noe spesiellt for å laste de ned? Får bare en masse feilmeldinger og en masse popups med reklame når jeg prøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pejourdan
13 timer siden, Kurt L. skrev:

Gjorde du noe spesiellt for å laste de ned? Får bare en masse feilmeldinger og en masse popups med reklame når jeg prøver

Måtte bare være tålmodig, fikk opp en del pop-up reklame, men så lenge jeg ventet en stund så fikk jeg lastet ned bildene.

Albumene ble lastet ned som zip-filer, litt kavete, men ordnet seg til slutt.

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...