Etanrok

Surfex avtrekksfiltervask

Et meget nyttig bruksområde for surfex 1:10. Slik så kjøkkenvifta vår ut etter 4 år uten rengjøring.

Sto i kansje 3 timer før jeg sjekka resultatet, fettet og støvet bare detter av ved lett dunking. 100% rent. helt genialt

post-3644-0-52243400-1330131062_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var imponerende resultater! Det skal jeg foreslå for modern :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk med en liter surfex og vannet var kjukt av fett etterpå, var rimelig skittne. snudde de bare i bøtta og lot stå over natta. alt fettet var løst opp og støvrestene i hullene ble spylt rett av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt, bortsett fra at jeg nå fikk enda en huslig oppgave... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, ser det som en fordel at min bedre men urimelige halvdel nå godtar flere innkjøp, selfølgelig trenger jeg ny dunk med surfex? og stjárnagloss glass cleaner og green clean brukes daglig. samt cg so fast odor and bacteria killer ved kattesanden. flere og flere produkter tas inn i huset fra boden:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg viser alt som kan brukes her i huset og andre steder som mamma og pappa drar fordel av, da spanderer de til og med litt også :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjakktrekk det, Jac! Hehe..

Surfex HD slutter aldri å imponere meg hvertfall, tror det er det viktigste produktet jeg har omtrent. Og ja, det kan jo brukes til MYE. Sølte litt Surfex på stenflisene i kjellerstua her om dagen. Fikk ikke tørka det opp med en gang, så det fikk ligge å virke noen minutter uten at jeg tenkte over det, men når jeg tørka det opp med papir etterpå ble jo papiret helt brunt! :o Surfex'en fikk renska skikkelig opp i alle porene på den flisen tror jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vasket jo badet med Surfex 1:10 da vi flyttet ut fra forrige leiligheten, og det rant brunt av vegger og tak. Sveipet over alle flater med en Nanosvamp og spylte hele badet med dusjen (0,9kvm, yey) og tørket med et slitent badehåndkle, og så var det rent og klart. Gull! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann..! På tide å kjøpe inn mer av denne sausen! Så jo utrolig bra ut det der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiaiai, har gått og gruet meg til avtrekksfiltervasken i månedsvis nå - er langt på overtid - men nå kan det jo faktisk bli en artig opplevelse :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surfex HD imponerte meg også her i dag. På motorsykkel er det ikke uvanlig at man har sandstøpte deler som er eloksert. Det betyr ingen slipende polish dessuten er overflaten veldig grov og nesten umulig å få ren på utsatte steder. Skikkelig rent har det kun blitt når jeg har sprayet med bremserens. Det er lite gunstig både med tanke på korrosjon, kostnader og ikke minst angrep på andre materialer. Med en blanding av prick bort og surfex HD opplevde jeg samme effekt. Med kraftig dusj ble det helt gullende rent på svingarmens fremre del der det altid samler seg oje, tjære og veistøv.

Endret av Babelfisken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende det der ja!

Mye bilpleie-produkter som funker bra i heimen, men andre veien pleier ikke å være så aktuelt :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow!

Eksempel til etterfølgelse dette =)

Har lissom aldri blitt helt fornøyd etter oppvaskmaskin...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SurfeX er knall produkt, men filteret på avtrekksvifta blir også gull i oppvaskmaskinen ^_^ og da kan en bruke den literen med SurfeX på bilen isteden...

Nanosvampen på badet derimot er det lite som slår :thumbup:

MVH

Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var litt skeptisk til å få all den dritten i oppvaskmaskinen, og om sun pulveret ville gjøre susen:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare du vasker filtret en gang i uka i maskinen så funker det..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare du vasker filtret en gang i uka i maskinen så funker det..

Ja kommer vel også an på antall burger som er stekt/fritert under vifta, men i mitt tilfelle så er en gang i måneden med SUN mer enn nok.

MVH Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive