Bilnerden.no

Litt info fra Bilnerden

56 innlegg i emnet

Hei alle sammen :)

Tenkte bare jeg ville dele litt informasjon om hva vi driver med for tiden.

Det vil bli muligheter for hylleshopping fra mai måned. Et lite lager skal innredes og nye reoler skal opp :)

Ny emballasje på gang. Kartonger med dobbel papp vil bli brukt på pakker med en del vekt. Klipsposer vil bli brukt på samtlige flasker som inneholder væske. Luftputer vil bli brukt til å fylle hulrom i kartongene. Dette bør vi klare å få på plass i løpet av mars måned.

Nye produkter:

Svamp - For dere som liker å vaske med svamp, så har vi snart en super nyhet! Vi får inn en ny type svamp (flisesvamplignende) som jeg er sikker på at dere kommer til å like. Sammenlignet med andre flisesvamper gir denne en utrolig bra glid, porene er perfekte for oppsamling av smuss (slik at ikke smusset blir gnikket mellom svampen og lakken) og i tillegg slipper den smusset utrolig lett. Gled dere! Mer info kommer - Utsalgspris vil ligge på rundt 50,-

Microfiber kluter - Blir hard satsing på disse framover. Dette er solide microfiber kluter som blir solgt av flere kjente og kjære bilpleieprodusenter i egne navn. Fåes i alle varianter - Mindre flushy til super flushy. Her vil få kunne matche pris og kvalitet. Her er noen bilder (guttungen godkjente disse allerede før de var testet)

post-1500-0-67884000-1329927566_thumb.jp

post-1500-0-37139000-1329927578_thumb.jp

post-1500-0-62153800-1329927589_thumb.jp

I tillegg vil det komme en del nye produkter som skal på plass før våren kommer. Holder dere oppdatert vedrørende dette i "Nye produkter" tråden.

Vi ser fram til å kunne tilby dere flere kvalitetsprodukter til gode priser :) Takk for alle tips og takk til alle som fortsetter å satse på oss og våre produkter.

Mvh

Kristian

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Hyyyyl!"

^- ...sa bankkontoen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra! Blir fort en tur forbi dere for å "besøke" familie. Regner med butikken kommer ute i Søgne en plass?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende! Vi "handles" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg sikkert på gruppekjøpene siden jeg bor langt unna butikken :) Heldig guttungen din! Trenger ikke bamse når mikrofiber er mye bedre å kose med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra! Blir fort en tur forbi dere for å "besøke" familie. Regner med butikken kommer ute i Søgne en plass?

"Butikken" blir i Søgne ja, du er hjertelig velkommen ;)

"Hyyyyl!"

^- ...sa bankkontoen...

Det blir så gode priser at da må du kjøpe mye :P

Endret av Bilnerden.no
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir så gode priser at da må du kjøpe mye :P

Jeg har nettopp solgt 50 kluter fordi skapet de ligger i ikke går an å lukke igjen og fruen klager over at klutene okkuperer et helt skap hun vil bruke til noe annet, "mer fornuftig"... men vi får se hvilke priser og superlokketilbud du kommer med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som er den heldige eier av 50 nye rosa kluter, men kluter kan man aldri få nok av :) Blir spennende å se hva tilbudene kommer på! Og jeg er klar for gruppekjøp om det kommer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Hyyyyl!"

^- ...sa bankkontoen...

:rofl1:

Svamp - For dere som liker å vaske med svamp, så har vi snart en super nyhet! Vi får inn en ny type svamp (flisesvamplignende) som jeg er sikker på at dere kommer til å like. Sammenlignet med andre flisesvamper gir denne en utrolig bra glid, porene er perfekte for oppsamling av smuss (slik at ikke smusset blir gnikket mellom svampen og lakken) og i tillegg slipper den smusset utrolig lett. Gled dere! Mer info kommer - Utsalgspris vil ligge på rundt 50,-

Dette ser jeg virkelig frem til! Om den er like bra eller bedre enn zymol-svampen, er jeg hvertfall veldig fornøyd med prisen på denne! Når kommer den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok en liten stund før vi har svampene på lager. Vi har et lite håp om at de er på plass til begynnelsen av april.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du skriver at butikken lir i søgne,

meeen eg er ikke flink i geografi:P har du en liten peikepinn?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom Kristiansand og Mandal altså nesten så langt sør du kommer i Norge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 17,4km vest for Kristiansand, langs E39. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å bestille litt og hente når jeg kjører forbi mandag 5.03 engang? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å bestille litt og hente når jeg kjører forbi mandag 5.03 engang? :)

Det går veldig bra. Bruk rabattkode "hente selv" så avtaler vi bare noe på mandag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en adresse på butikken din? Søgne er ikke veldig langt unna, men ikke nærme nok til at jeg kan skryte på meg å være lokalkjent =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ingen faste åpningstider så hentetidspunkt må uansett avtales på forhånd. Adressen er Ausvigheia 120, 4640 Søgne. Ligger noen km vest for Tangvall sentrum og ut mot Ålo.

Hvis du vil ta turen er det bare å sende en PM eller mail til kundeservice@bilnerden.no :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe her? Eller har jeg ikke fått med meg noe?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe her? Eller har jeg ikke fått med meg noe?

Beklager sen tilbakemelding.

Når det gjelder henting i butikk så er det nå et valg i nettbutikken. Varene må fremdeles betales på forhånd enten med forhåndsbetaling via nettbank eller Netaxept betalingsterminal.

Når det gjelder microfiber klutene så er de fremdeles under testing og delvis under forhandling. Erfaringene jeg har lest fra forskjellige forum samsvarer definitivt med holdbarheten og kvaliteten på disse. Det virker meget spennende, gleder meg til å kunne tilby disse i nettbutikken :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har problemer med å få logget inn i nettbanken, problemet har vedvart siden torsdag kveld. Derfor vil ordrene som er forhåndsbetalt via nettbank bli 1-2 dager forsinket.

Beklager det inntrufne..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive