TGrande

Lakkforsegling Ford Focus stv. 2012, Lier/Drammen

Har en ny Ford focus (Panther black metallic) som jeg lurer på å få lakkforseglet. Bilen gått 60 mil. Bor i Lier, noen i området som kan påta seg en slik jobb?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ny Ford focus (Panther black metallic) som jeg lurer på å få lakkforseglet. Bilen gått 60 mil. Bor i Lier, noen i området som kan påta seg en slik jobb?

Hei

Skal du bare lakkforsegle bilen så klarer du det på kun kort tid selv.

Eller du kan vokse selv.

Se :

http://www.detailersclub.no/forum/topic/9966-collinite-915-vs-meguiars-16/page__fromsearch__1

Kjør på begge!! :thumbup:

Bare tull å betale noen for det.

Korrigering derimot....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sørg for å vaske veldig grundig før man lakkrenser og forsegler. Ellers kan det dukke opp noen overraskelser når vårsola får tak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sørg for å vaske veldig grundig før man lakkrenser og forsegler. Ellers kan det dukke opp noen overraskelser når vårsola får tak.

men hvis tid er mangelvare og garasje utilgjengelig, er dette en jobb du kunne tatt på deg? I så fall hva koster noe slikt?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare LSP kan det ikke tas stort for, tar en 20 min aktiv jobb og en time til sammen hvor den som gjør jobber venter på at lsp skal sitte sin herdetid :P

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ventet til litt lenger mot våren og spurt om ØHN kunne tatt på seg en full jobb på den! Siden bilen er gått såpass kort kan ikke det være en veldig krevene jobb, håper jeg! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare LSP kan det ikke tas stort for, tar en 20 min aktiv jobb og en time til sammen hvor den som gjør jobber venter på at lsp skal sitte sin herdetid :P

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ventet til litt lenger mot våren og spurt om ØHN kunne tatt på seg en full jobb på den! Siden bilen er gått såpass kort kan ikke det være en veldig krevene jobb, håper jeg! ;)

Sant det, selve LSP'en tar ikke så langt tid å legge og buffe av. Det er grundig vask, lakkrens og herding som tar tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

True spoken :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

True spoken :)

Sett på bildene fra bilene ØHN har jobbet med, flotte resultat. Tror jeg går for forslaget om å vente til våren og forespørre OHN om en grundig jobb da. Kanskje ØHN kan gi en kjapp innføring/kursing da i hvordan videre vask/vedlikehold skal utføres?

Inntil videre får jeg lese meg litt opp på hvordan jeg på mest mulig skånsomt vis bør vaske :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på bildene fra bilene ØHN har jobbet med, flotte resultat. Tror jeg går for forslaget om å vente til våren og forespørre OHN om en grundig jobb da. Kanskje ØHN kan gi en kjapp innføring/kursing da i hvordan videre vask/vedlikehold skal utføres?

Inntil videre får jeg lese meg litt opp på hvordan jeg på mest mulig skånsomt vis bør vaske :-)

Sendte deg en PM i går vedr. forsegling. Sjekk innboksen din. Jeg hadde ventet til våren som du har planer om. Finnes mange dyktige her inne hvis du skal ha gjort det tidlig på våren. Jeg har noen biler på vent, så har ikke anledning med en gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive