CFM

Plassering av brukernavn og trådnavn i forumet

Litt vanskelig å forklare men blir lettere med et bilde:

post-2465-0-18300600-1328810512_thumb.jp

På forsiden til forumet ligger emnenavnet øverst, men klikker man seg inn på et underforum så ligger det under (vel, i hvertfall linken til siste innlegg) brukernavnet.

Jeg skjønner tanken, men jeg må innrømme at jeg stadig glemmer meg bort klikker feil av gammel vane og havner inn på profilsiden til brukeren... Er jeg alene om å gjøre det eller er det flere som har lagt merke til det samme? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å forklare men blir lettere med et bilde:

post-2465-0-18300600-1328810512_thumb.jp

På forsiden til forumet ligger emnenavnet øverst, men klikker man seg inn på et underforum så ligger det under (vel, i hvertfall linken til siste innlegg) brukernavnet.

Jeg skjønner tanken, men jeg må innrømme at jeg stadig glemmer meg bort klikker feil av gammel vane og havner inn på profilsiden til brukeren... Er jeg alene om å gjøre det eller er det flere som har lagt merke til det samme? :P

Skjer av og til her også, men ser ikke på det som noe stort problem :) Men er enig i det du sier :)

Endret av Krisfje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel i samme gate som at man kan klikke på merket ved siden av et underforum på hovedsiden for å markere alt som lest, mens trykker man på samme sted inne i underforum går man til første uleste post i tråden.

Har merket alt som lest flere ganger i full fart :D

Og sett utallige unødvendige profiler :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ctrl-klikker bare på stjernen foran tråden sånn at jeg får første uleste i hver tråd i en ny tab, jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det en gang i blandt jeg også, men man venner seg til det :)

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort (tror jeg), og har derfor antakeligvis aldri tenkt over det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg var redd det bare var meg.. :P

(Det er ikke for å klage, bare lurte siden det ikke samsvarer helt med min logikk :P )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive