Bilnerden.no

Tilbakemeldinger på våre produkter

Hei!

Fortell oss hva dere synes om våre produkter. Hvilke produkter dere har testet og hva dere synes om de. Vi setter pris på alle innspill :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker til å spørre jeg, så slipper jeg å spamme forumet mer enn jeg gjør :P

Kan denne brukes på samtlige Bilnerden leverer? Ville vært genial til de fleste 5-literskannene mine egentlig :)

På forhånd takk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får komme med litt tilbakemeldinger på det jeg har brukt hittil:

MAC 124 Prickbort: Genial.

Bilt-Hamber Surfex HD: Genial.

Gtechniq T1 Tyre & Trim: Førsteinntrykket var bra, men dekkene ble brune igjen ganske fort. Har kommet frem til at det var elendig rengjøring som var problemet, så skal prøve igjen før jeg avsier endelig dom.

P21S Power Gel Felgenreiniger: Genial felgrens som løsner MYE inngrodd møkk fra felger. Litt børste og så er de så å si helt rene.

Collinite 476s: Flott, langholdig voks. Kan være litt omstendelig å buffe hvis man legger for tykt, men ellers veldig grei å jobbe med. Lukter sterkt av løsemidler, så man bør ha god ventilasjon der man jobber. Genial.

Collinite 845: Genial. Textbook example på "wax on, wax off". Lett å legge og lett å buffe. Lang holdbarhet, flott beading. Trenger også god ventilasjon da denne også lukter en del løsemidler.

Gtechniq MF1 mikrofiberkluter: Suverene til alt. Kjøpkjøpkjøp!

Grit Guard bucket dolly: Kan fremstå som et novelty-produkt, men når man har prøvd en skjønner man ikke hvordan man klarte seg uten.

Bilnerden vaskesvamp: Skånsom og veldig god vaskesvamp som gjør det reklamen lover. Anbefales.

P21S tappekran til 5L-kanne: Funker bra, men kan dryppe litt. Inntrekk av luft er begrenset, så etter litt tid må kannen rettes opp slik at man kan utjevne trykket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive