Kim

Beholder til sprayflasker (6-8 stk) med håndtak

30 innlegg i emnet

Hei,

Jeg ser mange av dere har slike fine beholdere hvor dere kan sette flaskene dere skal bruke til bilvasken ned i og bære disse ut med håndtaket i midten. Som en slags sixpack med øl på flaske kan du si :))

Hvor handler man slike? Lei av å ha med meg en kasse hver gang jeg skal i vaskehallen nå på vintern hvor jeg bruker for det meste kun spray og varm HT.

Link til en slik i Norge / England = +Cred

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke fått med meg at det fantes.Har alt i ei bøtte jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, økonomisk og lekasjesikkert valg det ja! Men nå har jeg pina meg lyst på en slik "sixpack" :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett de jeg heller, men kanskje du kan bruke sånn som de bruker på fotballag etc.. til å ha vannflasker i?.. Pleier å hekte flaskene på innsiden av vaskebøttene og det fungerer jo sånn passe greit:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sa du noe ja !

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik som dette du mener?

21052010009.jpg

Akkurat på dette bildet er det fylt opp med alt mulig, men har to slike vesker.

En til maskinen ++, og en som er full diverse flasker når jeg skal på selvvasken etc

Eller er det en slik type du mener?

%7Boption%7Dhttp://www.jbm-sport.no/products/3d7153e452521ad191f2130e997a09f0.jpg%7Boption%7D

Endret av Stein86
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt trykkflasker fra jula jeg, ser faktisk ut til og holde utrolig lenge(!!) Og bare setter de i ei balje fra ikea med resten av stæsjet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turtle Wax har :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke flasker fra Jula er det du bruker? Link/Bilde?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv kjøpte jeg nylig denne (Link) fra biltema.

20-618_m.jpg

(Den er blå og grå. Ikke svart og rød som på bildet)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

carrier_bottles.jpg

Den typen der synes jeg ser hendig ut! Slipper ta en og en flaske inn og ut av skapet også. Setter bare hele greia inn :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turtle Wax har :thumbup:

Stemmer det, kjekk sak å ha! Er vel også en sånn TS tenker på...

IMG_4734.jpg

Vet dog ikke hvor den ble kjøpt, jeg fikk den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sportsforetninger bør vel ha sånn flaske holder, eventuelt biltema, siden de han "sports"avdeling

edit: skriveleif

Endret av fregje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal dra på litt kan du jo bare bruke en Bruskasse:) Så kan du ha noe å sitte på også:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind: Sikkert grei den, men jeg foretrekker å ha vegger der også, sånn at du f.eks. trygt kan ha en liten flaske SV Car Bath, uten å måtte tenke på at den kan falle ut underveis..

Om du skal dra på litt kan du jo bare bruke en Bruskasse:) Så kan du ha noe å sitte på også :)

Litt stusjelig kanskje? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind: Sikkert grei den, men jeg foretrekker å ha vegger der også, sånn at du f.eks. trygt kan ha en liten flaske SV Car Bath, uten å måtte tenke på at den kan falle ut underveis..

Sant nok, men hvis en har sprayflasker så vil jo de holdes på plass av triggeren tenkte jeg.

Kunne tenkt meg en slik sak selv, men blir nok å leite litt videre og hvis jeg ikke finner noe bedre så kan det hende jeg kjøper den som jeg linket til, gidd ikke bruke på hundrevis av kroner for en sånn sak.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo vegger på den eller så hadde det jo bare hvert ei plate med håndtak? :P

Tenker du på innvendig, så følger det med noen vegger du kan sette opp selv. Ser ikke behovet selv, så jeg har valgt å ikke bruke de.

Det er også noen små rom her og der som kan brukes til mindre ting.

En slags "lisse" (vet ikke hva jeg skal kalle den) går rundt hele veien innvendig. Den er fin å ha ting som detailbrush osv i.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive