Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hva ville dere gått for?

Hva er best holdbarhet på og hvilken gir mest glød og glans med tanke på likt underlag?

Christoffer H
Skrevet

Nå i det siste har jeg hørt mye bra om AG HD :) Så tror faktisk jeg hadde gått for den!

Skrevet

Jeg har lest mye bra om AG HD jeg også :) Men her jeg bor koster den 570 kr, så da er det mer aktuelt å bruke noen kroner ekstra på en SV Shield

Skrevet

HD er vel på ett ålreit prisnivå hos Shinearama. Tenkt litt på den selv. Forøvrig digger jeg mg 16

Skrevet

Jeg har svært god erfaring med MG #16! God beading og sheeting, og svært god glød på både lyse og mørke farger:)

Den er litt tricky og legge hvis man legger tykt eller med mye luftfuktighet, men har lest det samme om AG's HD og.

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Skrevet

Tror nok disse stiller ganske likt, HD wax holdt jo like lenge som #915, Divine, Mystery og Concorso i en test i utlandet selv om det ikke nødvendigvis betyr at det blir tilsvarende i norsk klima.

Skrevet

megs #16 er okay, men litt for sticky mtp skitt som fester seg. jeg har minst like god holdbarhet med dodo juice blue velvet og den er iKKE sticky!

Øyvind G
Skrevet

Har brukt HD wax i lang tid selv og det er en veldig bra voks. Beader/sheeter bra og gir en vanvittig glatt overflate.

Bare synd den er så mye tyngere å jobbe med forholt til andre vokser i ca samme prisklasse. (Den er fin å jobbe med hvis ikke du har prøvd noe annet som SV, DJ Natty's osv). Dette gjelder hovedsaklig påføring. Den er på en måte litt tørrere/tyngere å påføre i forhold til mange andre vokser som er å få.

Skrevet

Kan også være greit vanskelig å tørke av hvis den påføres for tykt, men det er jo forsåvidt ikke så uvanlig.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår