Gå til innhold

BAS Detailed: 1999 Rossorød Ferrari 360 Modena F1

Recommended Posts

Skrevet

Lækkert! Cred :thumbup:

De dekka var forresten rimelig brune :o

Og rimelig svære :thumbs:

Skrevet

Greie loffer på den kjerra der ja. Og jammen ble den ikke blank og fin igjen også - 106FF to the rescue :):thumbs:

Skrevet

Flott jobb på en flott bil...

Du er best Bernhard.. så akkurat hvor mange prosjekter du har eller har vært med på, på hall of fame...

ha en fin helg..

Johan Kyrre Karlsen

Hyundai Santa Fe CRDI 4x4, 2006 mod.

KYRRES
HOBBYPOLERING

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det ja :) Voksen dim på dekkene, men dekk og felg var overraskende lette. Jeg var forberedt på å høre ett knekk i ryggen når jeg løftet de av, men det slapp jeg :)

Simen
Skrevet

Veldig bra S&S dette Bernhard. Bilder liker jeg! :thumbs: Hvordan var det forresten å korrigere i den åpningen bak dørene nede langs sidene der? Brukte du spotpad, og kom du skikkelig til med maskinen?

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det Simen. Brukte små pads og spacer på maskinen, der hvor jeg ikke kom til brukte jeg puckene til Scholl i forskjellige grovheter og gnei til jeg så mannen med ljåen og litt til.

• DCN Poeng 1
  • Admins
truhaa
Skrevet

Flotters dette..

Bildene var mange ja.. moro med kamera serru...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår