Gå til innhold

saab 9-5 polering/innvendig shine


oddster

Recommended Posts

Hei, har en saab 9-5 som fikk ny lakk i mai i fjor. Den har fått et par runder med turtle-wax-polering og litt maskinvask. JEG syns den ser ganske bra ut, men det hadde jo vært artig å lagt litt kunnskap i shininga av den, gjerne noe som holder en stund med riktig vedlikehold også. Det er en helt vanlig 99-modell sedan, litt spesiell farge har den riktignok. Legger ved et bilde. Innvendig har den skinnseter, stoffmatter og er ellers ganske stock utenom sort lakkering(!) av dashbordet.

Som sagt, JEG syns den ser passe ok ut, men å legge litt kunnskap/kjærlighet i det tror jeg ikke blir feil:) Er ikke på jakt etter noen 100-timers jobb, men at det blir bedre enn jeg selv hadde fått til bør være en selvfølge. At lakken er relativt ny gjør vel jobben også enklere? Tenkte å få dette gjort rundt vår-tider, beklager hvis jeg er i overkant tidlig ute:)

Ellers kan jeg nevne at jeg bor i sandefjord, og er ikke avhengig av å bruke bilen i f.eks. jobb. Er jo ønskelig at ting blir gjort i rimelig nær avstand da:) Nuhvel, her er et par bilder av gliset, hvis noen vil ta jobben så hyl ut;)

DSC00052.jpg

DSC00050.jpg

DSC00051.jpg

mvh oddi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene linjer på den Saab'en der :) Hvor mye er den senket? Ser ut som det er litt å hente på den lakken synes jeg:) Det at lakken er rimelig ny betyr ofte at lakken er myk å jobbe med. Håpe det blir en s&s av denne :) Lykke til :)

Endret av Krisfje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...