Babelfisken

Meguiars Hot Rims Brake Dust Barrier

Noen som har testet dette. De var dessverre tomme når jeg bestillte på AutoGeek i går.

http://www.meguiarsonline.com/forums/showthread.php?52292-Hot-Rims-Brake-Dust-Barrier

Dette er ikke voks eller annen LSP men sprayes på over dette og skal tåle lett vask.

Noen som evt har alternativer? Kjører mye MC om sommeren og til dels ofte på bane. Rengjøring av felger kommer derfor temmelig langt opp på listen over ting som tar tid og det er også det som blir først møkkete.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville brukt iron-x på felger og bare smurt de inn med en quick detailer etterpå om jeg kjørte så mye:) F.eks på eksosanlegget på sommerbilen min vasker jeg 1 gang i uka, og bruker kun prickbort for å få et rent.voks holder ikke uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok langt med en holdbar voks på felgene, dog er det sikkert enklere å bare spraye på noe ala det du linket til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok langt med en holdbar voks på felgene, dog er det sikkert enklere å bare spraye på noe ala det du linket til.

Hvis jeg forsto det rett er dette noe man legger oppå voksen og cluet er at det skal tåle varmt bremsestøv slik at det ikke setter seg og lett skylles/børstes av. Jeg antar det ikke er mange vokser som gjør det samme ettersom det introduseres som en stor nyhet for 2012.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da burde jo noen kjøre en test for å se om det faktisk funker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive