rogersolmyr

Matteklemmer

28 innlegg i emnet

Ser det har vært oppe før her, men er på jakt etter matteklemmer. Er det noen av våre eminente leverandører her inne som kan skaffe noe slikt?

matteklemmer.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bruker man en matteklemmer til? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til å henge opp mattene mens man vasker og spyler de og gjerne når de skal tørke. Henger ofte rundtom på selvvaskeanlegg. Og har gjerne påskriften MATS.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DIY? Biltema har slike i masse ulike str.

Og i plast.

?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett slike før på ebay til en fornuftig penge, men finner de ikke igjen nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DIY? Biltema har slike i masse ulike str.

Og i plast.

?

Skulle til å si det samme.. Evt klyper fra jumper cables? Er jo bare å borre et holl i de så har du funksjonelle klemmer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett slike før på ebay til en fornuftig penge, men finner de ikke igjen nå.

Prøvde der først jeg også, og tenkte at det må vel være flere enn meg her inne som trenger slike....................

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde der først jeg også, og tenkte at det må vel være flere enn meg her inne som trenger slike....................

Jeg synes matter er kos, og tar de med inn i dusjen :) Der kan jeg kose meg med de lenge, og så tørker de på varmekablene på flisene etterpå :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:rofl1: :rofl1: :rofl1:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes matter er kos, og tar de med inn i dusjen :) Der kan jeg kose meg med de lenge, og så tørker de på varmekablene på flisene etterpå :)

Jeg har ikke noe personlig mot matter, men synes ikke det er kult å ta med mattene til kunder inn i dusjen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rofl1: :rofl1: :rofl1:

Jeg kødder ikke, og jeg har ikke mattefetish :) :) :rofl1:

Jeg har ikke noe personlig mot matter, men synes ikke det er kult å ta med mattene til kunder inn i dusjen :P

Haha, gjør det bare med egne, og jeg er IKKE naken med mattene :) Har funnet ut at det er et fint sted å børste osv. når det er kaldt ute :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooookeiii... her kommer det frem! :D

Men, for litt DIY har man slike:

http://www.ebay.co.uk/itm/X12-150mm-6-METAL-SPRING-CLIP-MARKET-STALL-STAND-CLAMP-/230699101839?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35b6bcee8f

Borre noen hull gjennom her og der og skru dem på veggen, så kan det bli bra. Alternativt kan man spørre på bensinstasjonen om hvor de kjøper dem fra (for de har en tendens til å bli ødelagt/borte), så d emå jo kjøpe nye fra tid til annen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man først ha matteklemmer er det jo mye kulere om de er "originale" som på bildet i første post ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg forsåvidt enig i, men ikke til enhver pris ;) Og DIY varianten man jo ikke ha permanent skrudd fast i veggen, og da kan man jo klemme andre ting med de i mellomtiden ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på ebay, men finner ingen som har der nå (betalte vel ca 1000.- for 10 stk) Holta&håland autoindustri har slike som blir levert til bensinstasjoner, men de er i rustfritt (mine er alu) å koster ca 800.- stk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på ebay, men finner ingen som har der nå (betalte vel ca 1000.- for 10 stk) Holta&håland autoindustri har slike som blir levert til bensinstasjoner, men de er i rustfritt (mine er alu) å koster ca 800.- stk.

Hvilken søkestreng brukte du, om du husker? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

800.- + evt. "avgifter" er jo egentlig ikke så ille :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay søk : "car wash holder" og de popper opp. :) Samboeren er rå på Ebay søket altså. he he. tok ho hele 15 sek å finne. he he

1. http://www.ebay.com/...6.c0.m270.l1313

Se der ja, når jeg handlet, så var de listet som "mat clamp"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive