TrulsMoen

Tips til god tekstilrens ?

Noen som har en god tekstilrens å anbefale ? Renset et par seter med Green Clean i dag, men syns ikke den tok noe særlig.

Hadde ei flaske med surfex stående, så tenkte hvorfor ikke ! Var en halv sliten varebil, så var ikke så farlig. Det var veldig effektivt ! Men ikke noe jeg har lyst til å bruke i min egen bil :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken blanding brukte du på GC?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan renset du setene? Jeg syns at Greener Cleaner blandet 1:10 sprayet på og børstet inn for deretter å dynkes med masse vann og suges opp med våtsuger fungerer veldig bra selv på en veldig møkkete gammel Mercedes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1:12 ca. Tok jo en god del. Men kom ut MYE møkk etter en runde med Surfex. Veit ikke om det er så bra for setene med avfetting, men det tok ihvertfall møkka ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde på bilen til nabo'n. Blandet Green Clean 1:15 sprayet på brukte børste på DA sugde opp og gikk over med vann til slutt. Funket knallbra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somregel så må man gå over flere ganger, sjelden interiøret er så bra at det holder med 1 runde..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk over 1 grundig gang, og 2 litt raske. Mulig den GC min var mer vannet ut å. Var en skvett igjen på 1l flaska som blei blanda ut. Så er ikke 100% sikker på blandingsforholdet :P

Syns GC funker helt gull ellers, men akkurat på setene jeg renset syns jeg det funket dårlig.

Ser Valet Pro har en rosa APC, og en blå carpet cleaner. Er disse noe særlig ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere runder er lurt ja. Jeg bruker cg sin med sitronduft,foma sin rens og ei kork med en jeg ikke husker navnet på ;) Blander 1:15. Fungerer altid, og slipper den sterke lukten som irriterer luftveiene fra foma :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker og er fornøyd med ValetPro interior cleaner. (Min link)

Synes denne imponerer gang på gang. Renset bla. et ekstremt møkkete taktrekk men denne. (Min link)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja ! Så jo ut som den virket bra ;) For se om det ikke blir en liten bestilling i løpet av helga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe stress å få samme effekt med GG heller...

Denn lanzeren som var super innrøket fikk jeg greit bra igjen.. drøy-interiør jobb i mitsubishi lancer mini ss

Bruker stort sett to flasker 1:10 også har jeg en som er 1:6 som jeg bruker på flekker og ekstra møkkete steder..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...Er nødt til å væra blandinga mi som var litt for svak. Skal uansett kjøpe ei kanne GC, så får gi den et forsøk til !

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du brukte ren surfex mot utblandet GC blir det rått parti i surfex favør, mange her som har brukt surfex på textil med stort hell men dog en smule utblandet, skal ikke være redd for å teste på egen bil.

Endret av trogha
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive