cbr1000

Produkter til motorsykkel

Blankt nytt år folkens!!!

Har Dere noen produkter/maskineri og anbefale til bruk på motorsykkel?

Alle tips mottas med takk.

Felgen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HGei og god morgej... Rart med det men jeg titter alltid innom på de foruma jeg er på før sengetid....

Jeg kjøpte nettopp swissvax sitt motorcykle kit som jeg skal prøve til våren. Eer skikklig motorsykkel entiaist og trur denna pakken passer bra!

Godt nyttår!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis sykkelen har lakk kan du bruke produkter beregnet for lakk, samme gjelder plast, vinyl, gummi etc...

Evt. kan du kjøpe "bikerkittet" til swissvax selv om produktene du har til bilen fungerer like bra på sykkelen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar.

Sykkelen har/er en god gammeldags plastikkrakett, Honda CBR 1000 F 91/92 mod.

Bærer preg av at folk "ønsker og ta vare på den.

Det er polish rester i alle kriker og kroker, men lakken/plastikken er faktisk veldig bra.

Når jeg skreiv innlegget, hadde jeg mere i tankene en liten polermaskin, som kommer innimellom kriker og kroker på en sykkel.

hmsilset, ser at jeg har mye og lære.

850'n blei jo bedre enn ny.

Skal ta i bruk en god del tips.

Svolp

Tenkte på det samme settet jeg og, men 1500 er litt mye penger bare for å prøve.

Felgen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

swissvax-spoke-wheel-cleaning-kit

Det settet kommer du til med, brukes sammen med en drill.. Tror ikke du får det løst, så felgrensen kommer med tror jeg, men greit å ha den også til å ta felgene utover sommeren..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar truhaa.

Tror desverre vi ikke er på bølgelengde.

Jeg har en "drill" med liten pute.

Dessverre er jeg ikke god tli og forklare meg.

Er på utkikk etter en polermaskin i "vinkel".

Lik denne: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/Verktoy/Slipemaskin/Vinklet-slipemaskin-mini-15085/

Bare at det skal være en polermaskin med vesentlig mindre omdreininger.

Gjerne en DA maskin.

Felgen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lett etter det samme uten hell. Har den vinkelsliperen men ikke brukt den enda. Det jeg har brukt er bla:

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Polerverktoy/Minislipeholder-193135/

med en pute skåret ut av vanlige poleringsputer. 40-50mm i diameter ytterst. Bruker den på batteridrill.

Med den bruker jeg både sideveggen og toppen av puta, alt avhengig av vinkel. I tillegg bruker jeg en "dremel" med fleksibel og filt tupper. Med disse to verktøyene kommer jeg rimelig bra til på felgene og får korrigert litt. Må nok først og fremst få meg noe med mer cut en Meguiar's Ultimate Compound.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive