Christoffer H

Rar konsistens på IronX

32 innlegg i emnet

Hallo! :)

Fikk litt ironx fra blankbil før jul, skulle til og bruke denne i går.. Men den var så tjukk at den ikke kom ut av triggeren.. Den var i gelèkonsistens! Den jeg har hatt før har vært tyntflytende.. Hva er galt? Har den gått ut på dato? Noen andre opplevd det samme? :)

Chris

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, fått soap gel??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig iron-x har blitt betydelig tykkere, omtrent som gel i den nyeste versjonen. Men det skal likevel ikke være noe problem å spraye den. Har den stått kaldt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke soap gel jeg har fått nei! :P Hmmm, trodde jeg fikk den nye versonen sist jeg bestilte også jeg men.. Nja, har stått i rundt 8+, er det for kaldt? Jeg prøvde med forskjellige triggere, men var ingen som ville spraye ut! :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er "ny" utgave ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan skal man få brukt den da? kommer jo til og bruke dobbelt så mye hvis den er så tjukk.. fordeler jo ikke produktet noen ting.. er jo samme konsistens som p21s! Først når jeg blanda den litt ut med VANN, da fikk jeg noe ut av triggeren! og det som kom ut, forstøvet jo ikke noen ting, ble bare en liten kladd med ironx! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipe greier! :P

...men dette betyr vel også at den kan ligge på lakken så lenge man vil uten at det gjør noe? Som f.eks. 1:100 insektsfjerner (samme produsent som P21S).

Endret av Simen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle versjoner av iron-x kan ligge på lakken så lenge man vil og til og med las tørke, så lenge dette ikke skjer i direkte sollys. Jeg har nyeste versjon og synes denne sprayer helt fint med de flaskene jeg har prøvd.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sært.. Må nesten være noe feil med den du har fått da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sært.. Må nesten være noe feil med den du har fått da.

Ja, syntes det var veldig merkelig! Går jo og "spraye" ren p21s... og jeg trodde jo at ironx'n skulle være mer tyntflytende en p21s. :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter med å spraye P21S gel og blandet den derfor ut 1:1. Men iron-x funker greit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg merket også dette. Dusjen ble veldig konsentrert på en måte. Men jeg hadde fått vridd dysa ørlite forbi dit den skulle. Når jeg fikk dysa på riktig plass, gikk det som en drøm :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, merkelig! Men hvis jeg blander ut ironx med vann.. 1:1, da forsvinner vel effekten? er jo ikke meningen at man skal blande ut ironx..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min erfaring funker iron-x fortsatt relativt bra blandet 1:1 med vann. Men prøv evt å bare blande i 10-20 prosent vann hvis du skal teste, for bare litt vann gjør det MYE tynnere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av mine flasker ble også slik, dog etter lang tid lagret etter første test. Den gikk i søpla.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips for å "deaktivere" gel agentene i disse produktene er å varme de opp i mikrobølgeovnen. Virkningen forblir den samme, men den blir tynnere.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis lukter det då i mikrobølgeovnen etterpå? :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe han skrur korken godt igjen da ^_^ evt pakke den inn i en frysepose.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive