nope-mx5

Flytting - Endelig!

Da fikk jeg beskjed idag at det blir overtagelse imorgen av min helt nye leilighet i Vestby.

Skal bli utrolig behagelig med 5min til jobb kontra 50 som jeg har hatt til nå :D

Får nøkkel etc. i morgen, og satser på å få kjørt inn tingene på torsdag.

Eneste som gjenstår er å finne en person som har 1 time til å hjelpe til med bæring av noen hvitevarer.

(Om ikke samboeren min og jeg klarer det alene).

Om noen har tid og ork og mulighet til å hjelpe til, kan jeg sikkert betale en liten sum og rive i noe pizza etc :)

Helt nybygd leilighet med garasjeplass og uinnredet loft, som er byggemeldt med soverom, bad, stue og 2 boder.

Finfin plassering, 150-200m fra jernbanen, 3-5 min å gå til sentrum etc.

Gjenstår å finne ut hvor jeg kan vaske og fikse bil, da jeg ikke tror det funker veldig bra i fellesgarasjen.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Takker :)

Vi begynner å bli litt lei av å bo i pappesker og koffert :)

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny boplass :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

Å bo nærme jobben er GULL, tidligere hadde jeg et sted mellom 18 og 45 minutter til jobb, avhengig av trafikk, føre og framkomstmiddel (gikk raskt med MC når en kunne ta trygge, kontrollerte forbikjøringer av køen :unsure: ) , nå har jeg ca 3 minutter med bil uansett..... Det er da en innser hvor mye "ikketid" en bruker i bil.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny boplass :)

Takker :)

Blir skummelt å ha så kort vei til P&R men ;)

Gratulerer!

Å bo nærme jobben er GULL, tidligere hadde jeg et sted mellom 18 og 45 minutter til jobb, avhengig av trafikk, føre og framkomstmiddel (gikk raskt med MC når en kunne ta trygge, kontrollerte forbikjøringer av køen :unsure: ) , nå har jeg ca 3 minutter med bil uansett..... Det er da en innser hvor mye "ikketid" en bruker i bil.....

Helt klart :)

Jobbet i Oslo før, og brukte som regel 5-6 timer hver dag til pendling.

Siste 2 åra har jeg kun brukt underkant av 1.5t hver dag, men det blir veldig behagelig å faktisk kunne ta toget 1 stopp til jobb.

150-200m til jernbanestasjonen i begge ender :)

-n

Endret av nope-mx5
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med nytt krypinn :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg ca 3 minutter med bil uansett.....

Kjører du til jobb?

Må vel være like raskt og gå ?

Jeg bodde slik engang tidligere også, tok meg ca 3 minutter og kjøre, og totalt 15 minutter inkludert skrape ruter, finne parkeringsplass og gå fra bilen etter parkeringa.

Det var ikke mange ganger jeg kjørte gitt.. :D

Gikk på under 10 minutter..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du til jobb?

Må vel være like raskt og gå ?

Jeg bodde slik engang tidligere også, tok meg ca 3 minutter og kjøre, og totalt 15 minutter inkludert skrape ruter, finne parkeringsplass og gå fra bilen etter parkeringa.

Det var ikke mange ganger jeg kjørte gitt.. :D

Gikk på under 10 minutter..

Bruker vel 10-15 minutter å gå på jobb, har garasje hjemme og på jobb så ingen skraping av ruter eller finning av p-plass.... Blir nok å gå til jobb til våren/sommeren, men her i Bergen er det utrolig greit å kunne gå helt tørt hjemmefra og inn på kontoret uansett vær..... Dessuten kan jeg sove til halv ni og være på jobb til ni :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny leilighet! Har sjøl kun 2 min gange i sjorts og t-skjorte til jobb :P Ned i maskinen ombord :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med leilighet! Om du har noen bekjente på gamle Vestby everk(Infratek Entreprenør) så er den vaskehallen der grei. Dieselsteamer bl.a.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny leilighet! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker folkens :)

Fikk nøkkelen idag, så da er det bare å kjøre på og få flyttet alt stæsjet inn så raskt som mulig :D

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive