AutoPetter

Meguiars Hyper Dressing & Poorboys Natural Look

Tenkte jeg skulle bestille noen gallon dunker med diverse. Hadde vært greit med en type dressing som jeg kan bruke på alt (dekksider, dashbord, lister og annet plast/gummi). Valget står nå mellom Meguiars Hyper Dressing eller Poorboys Natural Look Dressing. Har noen erfaringer med disse?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ståendes en gallon med hyper dressing, men den har blitt lite brukt, ettersom jeg synes MG rubber & vinyl care er bedre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt mye hyper dressing.Er veldig fornøyd med utseende,men holdbarheten er ikke noe tema og snakke om engang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt en del Poorboys og til innvendig bruk er den bra. Lukter godt synes jeg også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også gode erfaringer med Hyper dressing. Den skal jo blandes fra 1:1 til 1:4 alt etter hvor shiny/matt du vil ha den, så 1 gallon utgjør fra 7,5 til nesten 19 liter med ferdig produkt. Så om holdbarheten ikke er råest i klassen så kan du spandere på deg en ekstra omgang i ny og ne.

Det er vel fortrinnsvis på dekk at holdbarheten utgjør noe, på interiørplast, motordeksler osv så holder den iallfall lenge etter påføring.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig godt fornøyd med Hyper Dressing.

Har brukt den på det meste med godt resultat, men som nevnt over her, er det kanskje ikke optimalt om en ønsker noe som holder lenge på dekk.

Lukter godt gjør den også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Hyper Dressing klissette eller lett å jobbe med? Hvordan er konsistensen på den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhode ikke klissete.

Noe mer viskøs enn vann når den er konsentrert. Nærmeste jeg kommer på å sammenligne konsistensen med er fløte, hehe...

Jeg synes den er grei å jobbe med, den fordeler seg fint utover, og er grei å tørke av.

Dersom en bruker MYE kan det bli glatt, men da er det snakk om kraftig overdreven bruk.

(Dama har en 2001 Yaris som knapt er vasket siden den var ny, og tok en grundig runde på den ihøst. Gulvmattene var blitt lysegrå, nærmest hvite. Satte inn med masse Hyper Dressing og lot det stå i noen uker før jeg tørka av, og det ble glatt, men kan vel ikke vente annet..)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg da går for Hyper Dressing (er noe mere Meguiars supporter enn Poorboys) hehe. Har jo tross alt bursdag tidlig i Januar så da må man jo handle gaver igjen da =)

Hyper Dressing

Glass Cleaner Concentrate

Shampoo Plus

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn det du liker best på dekk. På hardplast bruker man uansett polytrol da dette holder "evig" i forhold til alt annet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive