Gå til innhold

Recommended Posts

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Busch

39

• challenger

5

• Karmann63

5

• bsa

4

Mest aktive i dette emnet

Skrevet

Gratulerer! Da mangler du bare litt vårvær! Godt å være klar FØR sesongen! Kos deg! :thumbup:

• 2 weeks later...
challenger
Skrevet

Gratulerer med skiltene! Nyt dagene som kommer :)

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Skrevet

Gratulerer, og lykke til med cruising i flott bil:-)

Gratulerer! Da mangler du bare litt vårvær! Godt å være klar FØR sesongen! Kos deg! :thumbup:

Gratulerer med skiltene! Nyt dagene som kommer :)

Takk takk. Vurderer som sagt salg av den nå før sesongen, og slapp av det er til fordel for tur over dammen for å hente bil selv.

challenger
Skrevet

Takk takk. Vurderer som sagt salg av den nå før sesongen, og slapp av det er til fordel for tur over dammen for å hente bil selv.

Når jeg så garasjesalgtråden din tenkte jeg intuitivt "sur kone". Sorry, nå er den oppklart :thumbup:

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Skrevet

Men...selge den? Har du rukket å bruke den da?

Og hva nytt har du i kikkerten hvis dette ikke er "bra nok" ? :)

Skrevet (endret)

Men...selge den? Har du rukket å bruke den da?

Og hva nytt har du i kikkerten hvis dette ikke er "bra nok" ? :)

Bilen er bra nok den, men jeg har tilbud om å bli med til Florida for å kjøpe bil. Da kan jeg prøve å finne en som er 110 % strøken der og jeg får sett over den selv. Biler de sier er strøkne der, er OK her, så vi har litt forskjellig definisjon på hva som er strøkent og hva som er OK. Derfor vurderer jeg å selge den jeg har nå. Bilen fungerer helt OK den og er fin og god å kjøre.

Endret av Busch
  • 2 weeks later...
Skrevet

Trist og selge også?

Hadde det ikke vært noe og heller fått den STRØKEN selv?

Ihvertfall min drivkraft når det gjelder amcar. Skal også snart over elva for shoppe ett nytt irritasjonsmoment for kona (57 bel air.)

Skrevet

Trist og selge også?

Hadde det ikke vært noe og heller fått den STRØKEN selv?

Ihvertfall min drivkraft når det gjelder amcar. Skal også snart over elva for shoppe ett nytt irritasjonsmoment for kona (57 bel air.)

Jada det er trist å selge, men som jeg har sagt mange ganger, så vurderer jeg salg.

Det er to hovedgrunner til det.

- Relativt nyopperert i ryggen, så ryggen tåler ingen ting. Blir utslitt i ryggen av å koble jording til skiltlys :shocking2:

- I 2014 er det 50 års jubileum til mustang, da hadde det vært tøft å vært der med egen bil. Kjøpe en til i år eller til neste år, la den stå der til 2014, være med på "festen". Ta med bilen hjem

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår