DonCato

DCN gavekort

Heisann

Det forundrer meg at det enda ikke er designet et eget gavekort av DCN folket.

Merker at jeg godt kunne trengt dette nå i disse dager, da jeg har planer om å gi bort minst ett "gavekort" med bilpleie.

Ikke at jeg har tenkt så nøye gjennom utformingen av dette, men det hadde vært bra med en representabel forside med tekst GAVEKORT og en bakside der rubb og stubb er ramset opp slik at man kan ticke av for hva slags bilpleie man vil gi med gavekortet.

Noen racere som i det hele tatt kan forstå hve jeg mener, og i tillegg kan lage slikt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres i og for seg greit ut, men jeg tror det må være vanskelig å få det til som du tenker.

Alternativet er vel å kjøpe gavekort hos enkelte butikker, med mindre det blir en ordning med "universalkort" slik at de er gyldige hos alle samarbeidspartnere, men det kan bli vanskelig rent logistisk sett tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GAVEKORT og en bakside der rubb og stubb er ramset opp slik at man kan ticke av for hva slags bilpleie man vil gi med gavekortet.

Noen racere som i det hele tatt kan forstå hve jeg mener, og i tillegg kan lage slikt?

Hva slags bilpleieprodukter er det DCN selger? Jeg er ingen racer tydeligvis...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal disse bilpleieproduktene komme fra da?

DCN selger jo bare medlemskap og div. klær, klistremerker etc. men du får jo kjøpt gavekort hos nettbutikkene som er samarbeidspartnere og disse selger jo da naturlig nok bilpleieprodukter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg har forstått trådstarter ønsker han et gavekort der det gis bort en bilpleietjeneste som han selv skal utføre. Og at han kan krysse av/spesifisere hvilke elementer av detailing gavekortet inneholder.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da virker det litt mer logisk :D

Det ville jo vært en ide faktisk, men det er vel enklere å ta kontakt med lokale detailere og få dette til ettersom det varierer mye, og er vanskelig å få samorganisert.

Er vel også vanskelig å gi pris på en bil man ikke har sett ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da virker det litt mer logisk :D

Det ville jo vært en ide faktisk, men det er vel enklere å ta kontakt med lokale detailere og få dette til ettersom det varierer mye, og er vanskelig å få samorganisert.

Er vel også vanskelig å gi pris på en bil man ikke har sett ?

Nå hørtes det egentlig ut som at trådstarter hadde tenkt å lage ett gavekort på en detail til noen kjente og kjære, hvor man ofte har sett mye av utgangspunktet i bilen allerede, er jo ofte slik at man går å irriterer seg hvordan far i huset, eller brødre behandler bilen sin, og hvordan den etter hvert ser ut.

Jeg har ved ett par-tre anledninger gitt bort slike gavekort, da ofte med en voks atpåtil :)

Min stemor fikk full utvendig shine av sin mercedes som ofte får smake vikankosten all over.

Brodern kjøpte seg en 1981 Corvette til bursdagen sin, å da passa det ypperlig med en krukke SV Concorso + ett gavekort på full shine til denne.

Fattern kjøpte akkurat en splitter ny S80 hvor klargjørerne hadde gjort unna sitt arbeid i kjent stil, han fikk også ett gavekort på oppretting av skadene de hadde gjort :P

Nå vet jeg ikke hvor ivrig Truls og de er på å lage noe standardformat for dette, men jeg har iallefall brukt å tukla litt i photoshop for så å printe det ut på fotopapir..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk dama til å lage meg et. Hu laga det i en sånn størrelse at det passer i de firkantede (kvadratformede) konvoluttene som butikker ofte leverer gavekort i.

Det ser forholdsvis slik ut:

gavekortfremsidemtuning.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Med bakside :thumbup:

baksidegavekortmtuning.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg iallefall hva jeg ønsker meg til jul :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ingen racer tydeligvis...

Ikke jeg heller :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive