Krisse

Noen som vet hva dette er?

Fikk åpnet Scandicshine sin pakke idag, (har bursdag :) ) og der lå det en Krauss-maskin gitt :) Virket veldig bra laget, så satser på at den funker fjell :) Men i pakken lå disse: Noen som vet hva dette er for noe? (fingeren er der for å vise størrelse)

DETAILBURS.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De der tror jeg egentlig hører til på Tom Christian..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert no børster av no slag til kraus maskina di :)=

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reservebørster ja..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Børste? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Børstene sin jobb er å overføre strømen fra ledningen som du setter i veggen og til det som går rundt inne i maskinen din.

Disse blir slitt med tida. Derfor følger det med ekstra.

Fukgte med min maskin også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk ;) Jeg har ingen forslag hvertfall... Bra jeg ikke kastet de da :blink: Forresten, hvor mye skal man ta i når man strammer bakplata på maskinen?? Følger med en nøkkel som skal sitte i mutteren mens man skrur... Aner ikke hvor mye jeg skal ta i :thumbup: ????

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke draes til hardt i det heletatt. Kun håndmakt. Litt strammere enn en bruskork. Den løsner ikke pga rotasjons rettningen vil stramme bakplata.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke draes til hardt i det heletatt. Kun håndmakt. Litt strammere enn en bruskork. Den løsner ikke pga rotasjons rettningen vil stramme bakplata.

Det forumet her er bare helt kanon.... kommer svar og kommentarer før man får lagt ut tråden :) Deilig å ha i bakhodet hvis man plutselig trenger hjelp med feks. hologrammer etc. :thumbup:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ække reservebørster det der. Tilhører nok Tom på SS. Etter at han dro ut disse fra "de nedre regioner" så har'n begynt å bare høre på Sabeltann på Spotify. Fact :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ække reservebørster det der. Tilhører nok Tom på SS. Etter at han dro ut disse fra "de nedre regioner" så har'n begynt å bare høre på Sabeltann på Spotify. Fact :)

Haha, han får si ifra hvis han vil ha de tilbake :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive