Gå til innhold
Etanrok

Etanrok`s Mitsubishi Lancer

Recommended Posts

Etanrok    4
Etanrok

Kjøpte meg "ny" bil i september og visa kortet har glødet fra kjøp av bilpleieprodukter siden

kjørt drittbiler fra før(91 polo og 96 corolla) så nå er det bare kosing og gnikking framover

alt er originalt utenom grillen. bilen har hatt en eier og etter stigtmossige tok en 2 stegs på den var den så godt som ny

Lancer 2008 kjørt 42000

topp utsyrsmodellen Instyle +

bensin 1,8 cvt tiptronic 143 hk

skinnseter

multimedia console GPS/Dvd/30gig musikkserver

multifunksjonsratt, bluetooth mobilkobling, cruisecontrol, gear paddles

650w rockord fosgate 6:1

ryggesensor

mitsu 18" med yokohama advan sport

xenon headlights

"svinglys"

Keyless system

regnsensor

flere bilder ved første godvær:)

post-3644-0-02756400-1322683824_thumb.jppost-3644-0-57141400-1324053302_thumb.jppost-3644-0-14918700-1324053324_thumb.jppost-3644-0-79999500-1324053398_thumb.jp

noe av det første jeg gjorde var å bestille mudguards.. ikke akkurat steinsprutvennlig design ved bakdekkene

post-3644-0-93887900-1324053389_thumb.jp

Går bare å venter på å bestille nye baklykter... hater det rødrøsa skæret i de

post-3644-0-01224100-1324053372_thumb.jppost-3644-0-98366100-1324053360_thumb.jp

Usikker på om jeg liker tanklokket eller ei

post-3644-0-34468200-1324053568_thumb.jp

Endret av Etanrok
  • DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JensChristian    187
JensChristian

Hei blanke bilen, jeg liker deg :) Gratulerer med både bil og produkter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Veldig fine de nye Lancer'ene. Gratulerer med blank og fin bil! Nettopp kjøpt meg en svart mitsu sjæl, og har nå erfart hvor fort de "blir" møkkete. Har alltid visst at det var ganske ille, men ikke SÅ ille... Så pass på jevnlig vask, helst to ganger i uka (om du bruker den hver dag)! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Etanrok    4
Etanrok

gratulere :) syns den er fin i design og digg å kjøre også.

kjørekomfort me stab stag og individuelt hjuloppheng ja

Veldig fine de nye Lancer'ene. Gratulerer med blank og fin bil! Nettopp kjøpt meg en svart mitsu sjæl, og har nå erfart hvor fort de "blir" møkkete. Har alltid visst at det var ganske ille, men ikke SÅ ille... Så pass på jevnlig vask, helst to ganger i uka (om du bruker den hver dag)! ;)

toppen av frustrasjon når dama tar spontanturer i drittværet når den var så fin å blank

Flott bil dette her, men Stigtm tok nokk en 2 stegs :)

kremt kjappt i svingene ja.... kanonjobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Veldig tøff design på disse her ja. Tar seg godt ut når den er blank i allefall! Prøvekjørte en sånn en for et par år siden. Mye fancy utstyr på dem. Det eneste jeg hadde å utsette på den var at den var veldig stiv over humper osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Veldig tøff design på disse her ja. Tar seg godt ut når den er blank i allefall! Prøvekjørte en sånn en for et par år siden. Mye fancy utstyr på dem. Det eneste jeg hadde å utsette på den var at den var veldig stiv over humper osv.

Såvidt jeg husker var det litt av planen med de nye Lancerne, siden Evo-modellene hadde blitt sintere og sintere og de vanlige bilene kjedeligere og kjedeligere... Med den nye generasjonen ville Mitsubishi prøve å gjøre de vanlige modellene litt sprekere og mer sportslige enn tidligere for å nærme seg Evo-modellene litt i kjøreglede, men samtidig ha dem komfortable nok til at "hvem som helst" skulle kunne kjøpe og kjøre dem uten å riste seg ihjel.

Jeg prøvekjørte tilsvarende modell som TS har kjøpt seg og syntes det var en veldig trivelig bil; hadde den kommet i stasjonsvognutgave hadde jeg seriøst vurdert å bytte inn Galanten. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christoffer H    257
Christoffer H

Kul og veldig blank bil dette her! :) Gratulerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Sleng ut bilder av det nyvaska gliset ditt da vel! ;) Vel, litt mørkt, så kanskje vente til imorra.. By the way, jeg syntes det var bra du valgte sedan versjonen av denne bilen, og ikke hatchback - sistnevnte synes jeg ikke er på langt nær like fin.

Forresten, du skal ikke senke den litt da? Ser forholdvis høy ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Etanrok    4
Etanrok

alle bildene med 16" vinterfelgene er fra idag,

haha, ja hatchback har en av de styggeste bakdelen jeg har sett. etter 2008 finnes kun sedanen i 109 hest, så jeg mener selv jeg har den ultimate "komboen", faceliften er forresten gjort selv, chinese aftermarket

den er drøyt høy framme ja, tenkte å senke når 5 års garantien går ut.

topputgavene er høyere framme pga "sports individuelle hjulopphenget"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Etanrok    4
Etanrok

mens jeg går å venter på nye baklykter så var det på med eyelids. har fått pes fra "sjefen" men er fornøyd selv:)

post-3644-0-64342800-1330213248_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Strøkent dette.. den nye Lancern er virkelig et løft mht den gamle syntes jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Etanrok    4
Etanrok

Strøkent dette.. den nye Lancern er virkelig et løft mht den gamle syntes jeg...

enig der ja, den går forresten under Galant Fortis i hjemlandet og jeg ser klare inspirasjoner basert på g8 galant. holdt på å svinge av veien her for 3 uker siden da en prikk lik din evo9 freste forbi på motorveien, RJ reg btw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig