Krisse

Nå er jeg forbanna!

108 innlegg i emnet

Skulle en tur til Mekonomen på Rud for å kjøpe litt tape og pads. Jeg hadde også planer om å kjøpe clay, helst Sonax. Så gikk jeg til kassen og spurte om prisen på en Sonax clay som lå i hyllene uten prislapp på seg. 515 kr, sa damen bak kassen. 515 kr ! For 1 clay, uten lube eller noen ting! 1 clay! Så ble jeg dritforbanna, for 515 kr for 1 clay er bare å lure folk, spesielt når det ikke er verdens beste merke heller. Neida, hun sjekket med flere ansatte, sjekket på pc'n sin. Prisen stemte den.... Så nå skal jeg heller kjøpe clay for under enn halve prisen hos Scandicshine..... merker jeg blir så fryktelig irritert, for det er sikkert noen som kjøper denne clayen også.... ;) Puh, dagens lille utblåsing :rofl1:

Endret av Krisfje
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ran! :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ran! :o

Det er IKKE ofte jeg blir sinna, men jeg tror hun skjønte at prisen var for høy... Tror jeg gjorde det rimelig klart hvertfall.. ;) Neida, er jo ikke hun bak kassen sin skyld, så nå har jeg sendt mail til Mekonomen sin hovedkvarter i Sverige, for dette er som du sier, ran... Turtle sin clay, i fin eske, og MED lube, kostet 259 eller noe...

http://www.swissvax.no/art-217-swissvax-paint-rubber-sett-gul Lol, får jo Swissvax clay, med lube og bag, til 419 kr....

Endret av Krisfje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der må jo være en mega feil, ikke noe å bli sur for det vel :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trogha, hadde det vært en feil som de var enige i så er det en ting, men jeg prøvde å forklare at prisen var alt for høy, men fikk bare til svar at ''Prisen har alltid vært sånn, og det står at 515 kr er riktig på alle våre datasystemer''....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ofte mye sære priser på sånne steder. Meca vil jo ha 8000kr for en flex 3403vrg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ofte mye sære priser på sånne steder. Meca vil jo ha 8000kr for en flex 3403vrg.

8000 kr, ja.... Det som er synd er at folk kjøper disse produktene til blodpris, man går jo ikke til en butikk for å bli lurt, men for å kjøpe noe av noen som har peiling... Det er det jeg blir forbanna på, at butikker utnytter kundene sine....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm så tittel på tråden og trodde hunden hadde blitt påkjørt av en fyllekjører eller noe.

Den siste idioten er ikke en født enda. De som kjøper en liten klump plastelina til drøyt 500,- er kanskje de samme som betaler 99,- for 100g tørket reinsdykjøtt i souvenirsjappa på Gardermoen.

Men nå mener jeg at voks til 10.000,- eller mer, er like på trynet så... :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ØHN ;) Er veldig fort gjort å overdrive litt (bittelitt) når man kommer rett fra sjappa og setter seg ved pc'n :thumbs: Fikk forresten svar fra konsernsjefen til Mekonomen i Sverige, han skrev en lang mail hvor han beklaget og alt det der, så nå hadde han sagt til Mekonomen i Norge personlig, at de måtte gjøre noe med prisen, og å få opp prislapper i hyllene..... Jeg skulle visst få en mail fra en i det norske systemet sa han ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viser seg bare at det er verdt og gjøre litt research før en kjøper ting og tang, er klart hvis det haster og det er helg(lørdag) om så var så er det nå en ting.

Bare ta en annen ting, H7 pærer til oplen min koster 219kr stk (trur jeg det var) på bilxtra, får også 20% gjennom jobb men uansett. På ebay får jeg fire stk til samme pris inkl frakt.

Litt ot men litt bilrelatert er det nå :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viser seg bare at det er verdt og gjøre litt research før en kjøper ting og tang, er klart hvis det haster og det er helg(lørdag) om så var så er det nå en ting.

Bare ta en annen ting, H7 pærer til oplen min koster 219kr stk (trur jeg det var) på bilxtra, får også 20% gjennom jobb men uansett. På ebay får jeg fire stk til samme pris inkl frakt.

Litt ot men litt bilrelatert er det nå :-)

Synes det var relevant jeg =) Hadde jo vært fint om folk kunne komme med flere eksempler, så kan man bli litt bevisst på hva ting koster forskjellige steder. Greit nok at folk må sjekke litt priser selv, men hadde vært gull om noen kom med flere eksempler :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra tar rett i overkant av 900.- for en klump med Meguiars mild clay :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vel Meguiars professional? Er det ikkje generelt veldig høg pris på det i Norge?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.bilxtra.n...tailing-system/ kanskje ikke samme produktet? ;)

Når han skriver "Mild clay" tror jeg det gjelder proffserien til Meguiars, og den er jo som alle vet helt sinnsykt overpriset i Norge. Gallondunkene deres (APC foreksempel) koster vel nesten 2000,- i Norge, og rundt 2-300,- fra England... Trist

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når han skriver "Mild clay" tror jeg det gjelder proffserien til Meguiars, og den er jo som alle vet helt sinnsykt overpriset i Norge. Gallondunkene deres (APC foreksempel) koster vel nesten 2000,- i Norge, og rundt 2-300,- fra England... Trist

Regna med at det var noe i den duren ja ;)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente denne ja.

meguiars-mild-detailing-clay-lg.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen vits i å prøve å selge det hvis man ikke får til en bedre pris enn dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive