iMAGINE

Oppnå wetlook/dyp glans

Har en 2002 svart passat. Hva må jeg gjøre for å få overnevnte? :)

Blir en skikkelig polering til våren med DA og full vask og rens av alle krinker og kroker.

Hadde vært kult om jeg hadde klart å oppnå den effekten på en relativ gammel bil, med lakk full av shwirls og RDS.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen til å sjekke ut S&S trådene i signaturen min. Står et og annet om fremgangsmåten og hvordan få blank bil der ;)

Endret av ØHN
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hva du gjør så kan jeg virkelig anbefale Ultrafina SE som siste steg + en dedikert voks. Dette gir en veldig flott finish på svarte biler synes jeg. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo at poleringen gjør stooor forskjell. Stemmer det at man kan bruke black light av CG for å oppnå det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blacklight er en kvasiløsning på LSP/AIO, for å få dybde og glans så må jo bilen først poleres, gjerne i flere steg og som det nevnes over her så kan en kjøre en fiiin avsluttende polering/hologramkiller, for så å fjerne oljer denne legger igjen. etter det kan du for eks legge 2 lag blacklight, toppet med for eks 2lag CG Petes 53 eller annen voks som gir fin dybde/wetlook. Når du var innom meg sist så var E61 min polert og vokset slik for 3-4 måneder siden.

Endret av cesandberg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive