hanso

Lakkbobler på Golf 2007mod

Har sett på en Golf hos forhandler og etter nøye sjekk ser jeg lakkbobler som jeg antar er galvaniseringen som slipper. Kjent prob på mange biler.

Er det garati på dette? Skal ikke levere bilen før i mårra og vil være litt forberedt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lakkgaranti på sinkslipp på VW men er ikke hundre prosent sikker på antall år. Er enten 3 eller 5...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantisak dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lakkgaranti på sinkslipp på VW men er ikke hundre prosent sikker på antall år. Er enten 3 eller 5...

Er vel 6år på sinkbobler og 12år på rust.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svigerbeistet fikk zinkslipp på sin golf+, det er en 2006mod. Alt ble lakkert opp uten diskusjoner, det dumme er bare at det slipper enda her og der....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2008 mod. vw touran som har flere slike bobler,fikk time hos møller bilskadesenter Bergen i mai i år for garanti sjekk var små prikker på alle dørene,bakluken og på kanalene. Eneste som ble tatt på garantien var kanalene alle de andre prikkene påsto møller var steinsprut uasett hva jeg sa med sinkslipp og at det er et kjent problem med det sa de at det kjente ikke de til og at det ikke var så mye problem med sinkslipp,gikk derfra passe opptrekt og forbanna og kommer nok aldri til å kjøpe bil hos møller igjen for sinkslipp og prikker er ett veldig stort problem på vw .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med NAF....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bobler ja? Klart det, det er jo en moderne boble :D

Om bilen er bruktimport så blir det kun dekket dersom VW har aksjon på dette....

Om den er norsk er det fortsatt ingen selvfølge, jeg ville ha sjekket med Møller først uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive