iMAGINE

Vaske vinyl og plast.

Etter rens av bilen har det kommet litt vann flekker på div. Vinyl og plast deler. Så jeg lurte på, hva bruker dere for å vaske innsiden av bilen?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Green Clean 1:16 og/eller Scholl SPAM, børste, våtsuger og mikrofiber.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du våtsuger på dashbordet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du våtsuger på dashbordet?

Nei, bare mikrofiberklut... men du skrev "innsiden av bilen", og våtsugeren brukes andre steder inni bilen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, bare mikrofiberklut... men du skrev "innsiden av bilen", og våtsugeren brukes andre steder inni bilen :)

Hehe ja, sant det da.:) så du tørker bare over alt med MF, eller bruker du noe væske?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sprayer på Green Clean blandet ut 1:16 eller Scholl SPAM, gnir over med MF og får vekk flekker etc, og tørker over med en ren, tørr klut dersom det er nødvendig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En hvilken som helst APC burde duge fint, på ekstremt vanskelige flekker er det mulig å forsiktig bruke nanosvamp, etter vask bruker jeg å påføre en matt og fin plast/vinyldressing.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vaske med samme APC du fikk av meg, er en god ting å bruke samme, da "likt løser likt" er et gammelt jungelord her på forumet ,men derimot hvis flekkene er laget av sprut med klorin / klorvann etc, så ville jeg ikke vasket videre med klorvannet der det er sølt fra før.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å ha en bøtte glovarmt vann og et par mikrofiberkluter til interiør, og en flaske med Green Clean 1:15. Sprayer gjerne litt nedi bøtta før start. Ellers brukes den etter behov, trenger den egentlig bare der det er flekker eller stygt. Spray på - la det gjerne virke en stund, også sveip over med mikrofiberkluten dyppa og vridd opp i det varme vannet. Funker bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare litt MEG apc som har sprutet og tørket. Skal gjøre det som dere sier da så blir det nok kjempe bra. Føler jeg blir mere og mere erfaren her inne hver gang:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive