trogha

"optimum No Rinse Wash & Shine"

Bruker "no rinse wash & shine" til clay men hadde tenkt å prøve den som QD, har aldri brukt QD før og lurer på hvordan den brukes. Skal den sprayes på tørr eller våt bil? Og hva er best å bruke til å tørke med etterpå, mikrofiber eller WM/Dehydrator Drying Towel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QD er noe man bruker til å f.eks fjerne støv osv fra bilen, eller å bare få en kjapp shine av bilen etter vask osv.

Du kan spraye på bilen, og tørke utover/av med microfiberklut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, takker for svar. Må vel få vasket bilen nå som det er mildvær her oppe i nord.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte egentlig "Extreme Slick Synthetic QD" men han hadde ikke fått den inn pga tull med leverandør eller noe sånn. Ble da anbefalt å kjøpe "No Rinse" istedet, vet ikke om den er bedre men du får ihvertfall mye mer produkt hvis du skal bruke den til clay eller QD.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg bestilte egentlig "Extreme Slick Synthetic QD" men han hadde ikke fått den inn pga tull med leverandør eller noe sånn. Ble da anbefalt å kjøpe "No Rinse" istedet, vet ikke om den er bedre men du får ihvertfall mye mer produkt hvis du skal bruke den til clay eller QD.

Interesant....

Kan du svare på det Pirex?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For claylube ville jeg ha kjøpt Optimum no rinse, pga at du får mer for pengene. Pluss at du kan bruke den som waterless wash.

Chemical Guys quick detailer er bedre som QD ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive