Gå til innhold

Hvem selger hva over disk. Bergen.


BChris

Recommended Posts

Oppdaterer du førsteposten slik vi som sporadisk besøker Bergen slipper å skrolle igjennom alle postene for å sjekke hvem som selger hva? :)

Er nå blitt oppdatert ;) Har ikkje hatt tid før no, og se tid på døgnet eg oppdaterte :o (Dette er ikkje tidlig, men seint om du forstår :P )

Endret av BChris
  • DCN Poeng 1

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Kristian Nafstad

Syns det er helt sykt at de selger Prickbort til 79kr/literen.

På Meknomen selger de den til 62kr/literen, greit nok det, prisforskjell på butikken er det. Men her på Jessheim selger de 1L prickbort til 129kr/literen på BilXtra!

Endret av kristian_

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Aha, det visste jeg ikke! Men dog 129kr på BilXtra her for Prickbort er ganske heavy.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Kjøp hos Mekonomen og fortell Bilxtra at du kjøper hos Mekonomen fordi de selger samme produkt til halve prisen. På et eller annet tidspunkt må de skjønne at de taper noe jævlig med salg...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

La denne til i wikien min også jeg: http://dcnwiki.csj.no/doku.php?id=hvem_selger_hva_over_disk_i_bergen

Har hatt litt problemer med ustabilt nett de siste dagene, så om det skjer igjen er jeg på saken :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Kjøp hos Mekonomen og fortell Bilxtra at du kjøper hos Mekonomen fordi de selger samme produkt til halve prisen. På et eller annet tidspunkt må de skjønne at de taper noe jævlig med salg...

Jeg gjorde det. han sa han skulle sjekke prisene fra leverandøren om de var riktige osv. Hehe ;) Har ikke vært der siden, så kan vel ta en tur etterhvert for å sjekke.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

BilXtra Sartor har nå fått inn Rain-X produkter. Ikke like billig som Ebay, men allikevel til konkurransedyktige priser i forhold til norske nettbutikker. Kan være greit å vite om noen plutselig skulle trenge en flaske eller to :)

3wxfq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird

Jadekk i Åsane har Prickbort og noe Einszett produkter. NAF har også noe Autoglym-produkter.

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hgnubel

Synes GS BIldeler bør nevnes, var innom butikken deres i Fabrikkgaten her om dagen og de hadde blant annet diverse Swissvax, Iron-X og Muc-off, samt en del som så ut som original BMW-bilpleieprodukter.

Er alltid skeptisk når jeg finner mer sofistikerte bilpleieprodukter i "vanlige" butikker, slik som en BilXtra jeg var innom som hvis jeg forsto dem rett ville ha flere hundre kroner for Meguiars proffserie glassrens-konsentrat, bare at dette var ferdig utblandet til 1l og ikke en 4l dunk som ville blitt mange flere liter... Men i hvert fall, forhørte meg om pris hos GS Bildeler på Swissvax skinnpleiesett og Iron-X, og de hadde samme priser som i våre kjente og kjære nettbutikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubber-Duck

Er det noe sted jeg kan få kjøpt CG Jet Seal 109 i Bergen?

Mener å huske at jeg har sett blant annet CG Grean Clean hos Vest Bilutstyr på Kokstad, men det er LENGE siden jeg har vært der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Er det noe sted jeg kan få kjøpt CG Jet Seal 109 i Bergen?

 

Mener å huske at jeg har sett blant annet CG Grean Clean hos Vest Bilutstyr på Kokstad, men det er LENGE siden jeg har vært der nå.

Vest Bilutstyr (bilxtra på kokstad i hvert fall, er vel det samme) hadde Jet Seal 109 sist jeg var innom. Til 400kr eller noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Jeg betaler 30,- pr L PB.. :D

Endret av Vårhus

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubber-Duck

Vest Bilutstyr (bilxtra på kokstad i hvert fall, er vel det samme) hadde Jet Seal 109 sist jeg var innom. Til 400kr eller noe slikt..

Da får jeg dra opp og sjekke.

Takker for raskt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...