Gå til innhold
vag1990

Glare Micro-Finish og Professional Polish?

Recommended Posts

trogha    442
trogha

Glare har vært diskutert opp og ned her flere ganger, så du finner garantert noe hvis du søker litt.

Men Glare sine produkter baserer seg mer på å fylle riper med vidundermiddelet glassplexin enn å fjerne de permanent, så det er få eller ingen som har brukt disse produktene her inne tipper jeg. Det var også en del varierende informasjon rundt disse produktene fra div. forhandlere og nettbutikker, ingen var egentlig enig i hvilke produkter som gjorde hva og hvordan de skulle brukes, så....suksessen blir deretter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sandera    168
sandera

Kjøpte samme settet som du har fått på salg når Torshovd skulle slutte å forhandle produktene, bare for å teste. Kan vel si at jeg ikke er ekstremt imponert, da produktene heller skjuler riper enn å fjerne dem, akkurat som Trogha sier. Det ble litt glans, men ikke noe ekstremt resultat på den delen heller.

MF-var ikke særlig fluffy, og padsene trakk masse produkt. Mao, ikke fornøyd med det heller.

Meeen, når det er sagt er det jo alltid hyggelig med gaver, og kjæresten er nok den siste som ville gitt meg bilpleieprodukter :fun:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vag1990    53
vag1990

Jeg skjønner..

begynte og bli litt skeptisk selv til produktet, siden det produktet kan både brukes på båt, bil og vinduer..

får bruke produktet på en gammel bil jeg har stående, og se hvordan resultatet blir :)

takker for svaret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Professional Polish er ihvertfall en slags LSP, første laget skal visst påføres med maskin for å tvinge produktet inn i lakken, også påføres en gang til for hånd som en vanlig voks.

Men for all del, kred til dama for å støtte opp om galskapen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vag1990    53
vag1990

Kjøpte samme settet som du har fått på salg når Torshovd skulle slutte å forhandle produktene, bare for å teste. Kan vel si at jeg ikke er ekstremt imponert, da produktene heller skjuler riper enn å fjerne dem, akkurat som Trogha sier. Det ble litt glans, men ikke noe ekstremt resultat på den delen heller.

MF-var ikke særlig fluffy, og padsene trakk masse produkt. Mao, ikke fornøyd med det heller.

Meeen, når det er sagt er det jo alltid hyggelig med gaver, og kjæresten er nok den siste som ville gitt meg bilpleieprodukter :fun:

Var nok det ja :P

fikk de 2 produktene, 2stk av 3pk Microfiber de har på Clas Ohlson og Turtlewax sin 2pk med pad'er :)

Får prøve produktene på en bil jeg bare har stående og litt på bilen hennes bare så hun ser at de blir brukt :)

Er nok ikke alle som kjøper sånt som gave nei :P

Professional Polish er ihvertfall en slags LSP, første laget skal visst påføres med maskin for å tvinge produktet inn i lakken, også påføres en gang til for hånd som en vanlig voks.

Men for all del, kred til dama for å støtte opp om galskapen :D

Hehe, ja.. hun er veldig støttende når det kommer til bilpleie :D Er som meg, at hun ikke bare klarer og kjøre rundt med skitten bil uannsett hvordan det er :P Er ikke meg imot at hun er sånn hvertfall ^^

Gjenstår bare og se hvor bra jeg får det til med de produktene, kommer nok til og bruke litt andre produkter også om hun ikke blir fornøyd med resultatet selv :P Hun vokser faktisk bilen selv også en gang i blandt.. men det er jeg som må stå for grov-arbeidet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig