xESS

Hvilken swissvax voks?

Hei!

Jeg har en Golf V GTI med sort lakk ( kan ikke så mye om forskjellige lakktyper eller farger).

Ser at Swissvax har voks for forskjellige bilmerker samt farger. Er det noen som vet om det er spesielle vokser som passer godt til sorte golfer? Prislapp har selvfølgelig noe å si, men legger øvre grense på ca. 3000kr.

Rasmus

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Swissvax Shield, siden vi går mot vinteren? Og med et budsjett på 3000,- så har du jo råd til en god sommervoks også. :)

PS: Har ikke testa Shield sjæl ennå, men har store planer om å få den til jul! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fyllte ut skjemaet på swissvax sine sider og ble anbefalt Concorso til min Skoda som har Black Magic Pearl. Aner ikke hva fargen din heter, men jeg tror Skoda og VW bruker samme lakk. Du kan jo teste det skjemaet du også, det ligger under "Tips og råd" "Voksanbefaling"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fordel og lese emnetittelførst ja. Hvor er deleteknappen på mobil?

Endret av Sigmund Salamonsen Dy
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nok satset på SV Concorso, det er en kjempe bra voks! Hvis du eventuelt vil ha to vokser, kan du jo kjøpe en Shield i tillegg. Concorso til sommerbruk, Shield til vinterbruk. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått for en omgang med Shield. Mest pga det Simen skriver, at det går mot vinter(og noe hersens vei-salt).

Jeg syns ihvertfall at det er en god voks å bruke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive