Matti

Voks + Felger + dagens ute temp = ???

22 innlegg i emnet

Kan jeg ha på voks på felgene nå i dagens ute temp eller bør det være + grader ute?

Kan ikke akkurat ta de felgene inn i stua å fikse det der (dama blir litt gærn) og garasje er ikke tilgjengelig heller....

Og bør det også være + grader når det kommer til felgrens og vask av felger og dekk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasken kan du sikkert ta ute.Legger du plast på gulvet f.eks og har med inn rene og tørre felger, så må jo det gå.Trenger ikke store plassen for å legge voks.Noe en bør gjøre i noen plussgrader. Bare hold de unna sofaen :)

002kj.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasken kan du sikkert ta ute.Legger du plast på gulvet f.eks og har med inn rene og tørre felger, så må jo det gå.Trenger ikke store plassen for å legge voks.Noe en bør gjøre i noen plussgrader. Bare hold de unna sofaen :)

002kj.jpg

Jeg kan jo alltid prøve å spørre pent ja, men tviler på det går. Kanskje en skikkelig middag ikveld, med leende lys, musikk og sånt :P Tenkte meg at jeg trenger + grader ja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgpleie i stua er god knall!

Har begynt å få noen litt kvasse kommentarer nå så det er på tide å gjøre ferdig de to siste og rydde opp på spisestuebordet :D

Legg bare ut en presenning først.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgpleie i stua er god knall!

Har begynt å få noen litt kvasse kommentarer nå så det er på tide å gjøre ferdig de to siste og rydde opp på spisestuebordet :D

Legg bare ut en presenning først.

Gruer meg allerede å nevne dette til dama, men håper på det beste :) :) Event skal jeg ref til denne tråden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ta en og en felg inn..

Får nok litt mer forståelse for det.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll do my best :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så strenge kvinnfolk dere har da!? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 felger liggende på soverommet til pynt jeg (fullt i garasjen) :P

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så strenge kvinnfolk dere har da!? :)

X2

Er det bare pusekatter her :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2

Er det bare pusekatter her :P

Nei, men de kan være farlig også vettu...

Men skal sette ned foten

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke dama skal bestemme sånn over deg, du er jo mannen (right?)! ;) Ta de med inn, og drit i hva hun sier! :ph34r:

Endret av Simen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke dama skal bestemme sånn over deg, du er jo mannen (right?)! ;) Ta de med inn, og drit i hva hun sier! :ph34r:

Du bor ikke sammen med damen din, gjør du vel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer: Jo faktisk... Men hva har det med saken å gjøre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ingenting :)

Man bare har en tendens til å være veldig tøff i kjeften helt til man flytter sammen med noen... og deretter er man bare tøff i kjeften når hun er utenfor earshot :)

(snakker IKKE av erfaring, HELT sant!)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler denne tråden har gått litt off topic uansett, så drister meg til spørre her.

Hvor varmt bør det være før man legger på voks på? Har rundt 10+ for tiden og skulle absolutt hatt litt beskyttelse før vinteren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler denne tråden har gått litt off topic uansett, så drister meg til spørre her.

Hvor varmt bør det være før man legger på voks på? Har rundt 10+ for tiden og skulle absolutt hatt litt beskyttelse før vinteren.

Jeg gjorde det selv rundt den temperaturen i fjor. Virka som levetiden ble litt svekket me ikke mye. Kjør på :thumbup:

Nei, men de kan være farlig også vettu...

Men skal sette ned foten

Så lenge de ikke er i veien på kjøkkenet (der hun helst skal befinne seg) så bør det vel være greit? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo vurdere en egenmelding en dag dama er på jobb , da har du jo god tid til og få opp tempen i felga før du legger voks. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikkje folk at det er lettere å få tilgivelse enn å få tillatelse? ;) Eg la Wheel Guard i 10-12 plussgrader, og det gjekk heilt fint. Den er jo ikkje som annen voks, (har majones konsistens) men jobben gjekk fint og produktet var bra etter buffing.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ganske lur selv, finni en dame som jobber et par kvelder i uka. Det hu ikke veit har hu ikke vondt av..

Felgvoksing i stua er julaften.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive