meggguiars

Optimum No rinse til salgs??

Noen som har en flaske eller gallon liggende med ONR som de vil selge? Holder til på vestlandet, men betaler lett frakt hvis det ikke er noen lokale som vil selge. Scandicshine har ikke fått de inn enda, Og jeg klarer ikke å leve uten..:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd DP Rinseless? På lager hos BlankBil vil jeg tro.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd DP Rinseless? På lager hos BlankBil vil jeg tro.

Nei, det har jeg ikke. Er den noe tess? Takk for tips!:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den er noe tess er sikkert avhengig av hvordan du skal bruke den. Jeg har ikke prøvd ONR, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg synes DPR funker bra som rinseless vask og som claylube. Den kan også brukes som Quick Detailer, men det synes jeg ikke den var så bra til. (Litt dårlig glans.)

Som rinseless vaskemiddel synes jeg den vasker bra, men kanskje enda viktigere, den føles som den "glir" bra. Altså at den ikke riper. Jeg har ikke brukt den på ordentlig møkkete bil, det ville jeg ikke gjort uansett produkt, det jeg har gjort er å spyle bilen med HT på bensinstasjonen og kjørt den hjem før jeg har håndvasket bilen med DR Rinseless i bøtte med Grit Guard. Har så latt bilen tørke av seg selv uten noe tørkehåndkle eller lignende, og det har ikke blitt skjolder.

For meg er rinseless bare en nødløsning på vinteren når jeg ikke har mulighet til å stå inne og vaske skikkelig, så det kan hende at jeg ikke har like store krav til resultatet som det andre har.

Endret av obimann
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DP Rinseless skal være samme greia ja. Jeg bruker den til claylube og noen ganger QD, funker bra, men som nevnt er den bare 'helt OK' som QD. Veldig fornøyd med den som claylube, og den funker sikkert finfint til Rinseless wash også, men det har jeg ikke prøvd ennå. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dp 4-in-1 og ONR er praktisk talt samme greiene

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt begge og eneste forskjellen jeg har oppdaga er lukta og fargen. Synes ONR lukter litt bedre, men DP er ikke plagsom på noen måte. Knallstoff begge to :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive