iMAGINE

Fjerning av merker på frontrute

Har seg sånn at den tåpelig forrige eieren av bilen min, var så smart at han klarte å sette i gang vindusviskerne mens han holdt på å skifte. Det resulterte i at viskerne uten listene på, kun metallet gikk over ruten. Det kom 2 fine merker på ca. 10-15 cm. Svært irriterende. Har prøvd med Auto glym glass cleaner, i håp om at det kun var et belegg. Noen som har noen tips jeg kanskje kan prøve ut?

Sliter også med mye dugg inne i bilen, mest sannsynlig fra mye fukt inne i bilen. Men er det mulig å f.eks. bruke rain x på innsiden av ruten, for å hemme duggen litt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ripene er dype er det bare å glemme det. Hvis de er ganske overfladiske, får du ta deg goooooood tid og polere med ull-pad. ;) But, be very careful! Pass opp for varme, så ikke glasset sprekker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes sett som er beregna for rutene. Men rutene er harde og er ikkje so altfor glad i varme, so det er ikkje sikkert at det blir bra nok.

Fuktigheit inni bilen. Skift kupéfilter! Få vekk all fuktigheit inni bilen. (avispapir og kupévarmer)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt dette med stort hell på vinduspusserriper. Mye søl, men ripa ble borte vekk :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra mindre rondeller, gjør dette settet noe vanlig polish ikke gjør?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men det funker i alle fall :thumbs:

Polishen som følger med er nok ganske grov, og paden blir veldig våt, så det blir ikke noe problem med varme.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive