Etanrok

Dr colorchip anyone?

Siden jeg har en mitsu så er en av grunnene til at jeg sover dårlig om natten nemlig steinsprut. skikkelig crispy lakk som ikke tåler noenting som helst, så lurer på om noen har testet noe i denne gata eller har noen anbefalinger. ser for meg at denne kan funke på grunne steinsprang

http://www.drcolorchip.com/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du velger å teste dette; værså snill å lag en test av det! :P Om dette virker er det jo gull! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun testet den fra Lanka. Men det virker jo som noe av samme greia (?) Lanka sin "myker opp" steinsprutlakken du måtte velge å bruke. Det følger det med et plastkort i kredittkort str som man skal stramme en lofri finvevd fille rundt. Deretter gni sakte over. Sånn sett virker nå det litt mer "seriøst" enn han fyren her som knukker over med en sammenkrøllet fille med en gang. Kan jo umulig tenke med at sårene blir ordentlig fylt da? Men kanskje det er noe spess med malinga han bruker?

Problemet jeg hadde med Lanka var at det tok like lang tid som ved våtslip. Jeg ventet til dagen etter før jeg gikk løs på de, Kankje det var for lenge?

Det lukta utrolig høgg, og jeg hadde maaaange steinsprut og ble svimmel bare av tanken på å sitte i den lukta halve dan.

Og til slutt var det litt vanskelig å se når du var "ferdig". Når man sliper får man liksom en visuell bekreftelse tilslutt på at blobben faktisk er borte da alt er matt tilslutt. Med Lanka var dette litt vrient, jeg var aldri helt sikker på om jeg var jevnt med lakken, litt over, eller litt under....og da er det jo litt seint kanskje.

Men det er kanskje en øvingssak?

Fordelen er jo at du ikke fjerner noe annet enn den blobben. Jeg var tidvis litt uvørn med slipinga og fikk noen "søkk" der jeg hadde slipt litt iherdig. Men test at den ikke gjør skade på lakken. Jeg kom borti noen matte rails på taket, og den lakken var ikke godvenn med Lanka!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snoka litt rundt på nett og kom over denne.

Noen som har testet noen av metodene?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestillt og skal testes, litt stramt med 50 dollar for å shippe til scandinavia men la gå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestillt og skal testes, litt stramt med 50 dollar for å shippe til scandinavia men la gå

wow wow what? Hva snakker vi om her nå?

Er du på Lanka, så bestilte jeg min her.

Og du skal få lov til å slå fike til meg siden jeg ikke sa det med en gang ;)

Og mens vi er på lakk og slikt:

Original lakken jeg kjøpte var ikke akkurat fargematch. Om fargebatchen var litt off eller om lakken min har forandret seg siden 2003 er jo ikke godt å si, men uansett: Finnes det noen gode sjapper der man kan få scannet fargen på bilen? Funker sånt?

Edit:LanGka het den ja... ;)

Endret av bsa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow wow what? Hva snakker vi om her nå?

Er du på Lanka, så bestilte jeg min her.

Og du skal få lov til å slå fike til meg siden jeg ikke sa det med en gang

Og mens vi er på lakk og slikt:

Original lakken jeg kjøpte var ikke akkurat fargematch. Om fargebatchen var litt off eller om lakken min har forandret seg siden 2003 er jo ikke godt å si, men uansett: Finnes det noen gode sjapper der man kan få scannet fargen på bilen? Funker sånt?

Edit:LanGka het den ja...

Så og si alle lakkverksted har en lakk scanner tilgjengelig:) viss ikke har et lakk utsalg nok dette:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så genialt ut men frakta hva jo grusomt høy.sende mail til autogeek for og høre hva slags frakt dem tok for dr colorchip kittet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilt colorchip that is, i forhåpentligvis en go fargematch

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme med tilbakemelding når du får testet da. :)

Jeg skal på fargejakt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive