Matti

Vaskehall til leie

Er det noen som vet eller kjenner noen som driver eller har en slik type vaskehall som kan leies ut for en helg eller noe sånt? Oslo/Akershus område...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve og få til en fast ordning i Oslo/Akershus? En eller flere faster dager hvor vi kan vaske mot en liten leie? Hvis vi går sammen flere så blir det kanskje ikke så dyrt, og da slipper man å stresse ved selvvasken til Statoil f.eks. Bare et forslag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve og få til en fast ordning i Oslo/Akershus? En eller flere faster dager hvor vi kan vaske mot en liten leie? Hvis vi går sammen flere så blir det kanskje ikke så dyrt, og da slipper man å stresse ved selvvasken til Statoil f.eks. Bare et forslag :)

Jeg er med på den, jeg fant et kurant sted på Jar til leie, men har ikke fått noe svar enda. http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=30486734

Men jeg er gjerne med på å leie et sted med flere ja ^_^ ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på den, jeg fant et kurant sted på Jar til leie, men har ikke fått noe svar enda. http://www.finn.no/f...nnkode=30486734

Men jeg er gjerne med på å leie et sted med flere ja ^_^ ^_^

Hmm, jeg bor jo på Jar så dette høres ikke dumt ut :) Vet at en ny dekk- og felgforhandler startet opp der i august. Tok over lokalene til TrendImport.

Si ifra hva du får til svar da!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det vettu :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er løftebukk m/mer der, ser dette veldig aktuelt ut. For øyeblikket trives jeg godt hjemme, men det som sagt, veldig aktuelt, så lenge vinninga ikke går opp i spinninga :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er løftebukk m/mer der, ser dette veldig aktuelt ut. For øyeblikket trives jeg godt hjemme, men det som sagt, veldig aktuelt, så lenge vinninga ikke går opp i spinninga :)

Jeg er veldig spent på mye dem vil ha for leie av stedet med den løftebukken osv, blir det en grei pris i mnd, hvorfor ikke. Da har man et sted man kan benytte seg av når man føler for det. Og om vi er flere på det, blir det såklart billigere også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har funnet noe nytt her eller? Fått kontakt med den hallen på Jar? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får jo et lokale på 100kvm, med bukk og vaskeplass osv i Hobøl. Like ved Vestby, sånn 15 min unna Oslo.. Dere kan jo få leid plass der inne av oss meget billig iblant til jobber :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive