rel0ad

Fjerne olje beis av fanger

Det utroligste har skjedd, ett ti liters spann med beis har blit sølt over fangeren min, og tørket,hva tar jeg dette med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det opp med vedkommende som sølte det over bilen din og krev at han får det fikset? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

White sprit, clay, og polering?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve med varmepistol og satse på at de går an å dra av noen flak. Ellers må det vel våtslipes helt til lakken dukker frem.Håper det ikke er veldig tykt.. White sprit kan sikkert også hjelpe ja. Men er malinga helt tørr, så sitter det godt. Har kun erfaring med malingsflekker til nå.1-3mm prikker.Det går såvidt med agressiv clay.

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får prøve med whiteprite da

Ta det opp med vedkommende som sølte det over bilen din og krev at han får det fikset? :)

blir meg selv det da:)

hoff, ja, hadde tatt av fangeren for å fikse noe p+å den, og over natta hadde ett spann med beis falt ned og over den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får prøve med whiteprite da

blir meg selv det da:)

hoff, ja, hadde tatt av fangeren for å fikse noe p+å den, og over natta hadde ett spann med beis falt ned og over den.

Auda, blir litt verre da, ja :)

Men ja, tror nok mye white spirit kan hjelpe til her. Får bare satse på at det ikke har bundet seg for hardt til lakken enda...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve med varmepistol og satse på at de går an å dra av noen flak. Ellers må det vel våtslipes helt til lakken dukker frem.Håper det ikke er veldig tykt.. White sprit kan sikkert også hjelpe ja. Men er malinga helt tørr, så sitter det godt. Har kun erfaring med malingsflekker til nå.1-3mm prikker.Det går såvidt med agressiv clay.

skal prøve når jeg kommer hjem i kveld, vist ikke får jeg håpe du har noen råd når jeg kommer til deg i februar:) skal knipse noen bilder av skaden

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slag beis? vann eller oljebeis?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olje tror jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve når jeg kommer hjem i kveld, vist ikke får jeg håpe du har noen råd når jeg kommer til deg i februar:) skal knipse noen bilder av skaden

Skal få fikset dette uansett, men prøv å få det vekk nå, så vi slipper å bruke mange timer på dette :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan kan spannet bare sånn plutselig dette ned? Skulle jo nesten ha trodd noen må ha vært borti eller noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det skal jeg forklare, dreiv og fiksa litt på fangeren på boden min, og over er det ei hylle med div maling, så den har sikkert falt ned når jeg smalt igjenn døra.

men det beste med alt, var at beisen var en LEK å fjerne med white sprite. beisen var tørket, men 5-10 stryk med whitesprit så var det vekke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det lot seg lett fjerne:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen form for beskyttelse på lakken da? siden det var så lett å fjerne, eller kanskje beis virker på en annen måte enn maling. Lurer på hvordan beis sheeter og beader på SV Shield.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen form for beskyttelse

P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive