Gå til innhold

DC3 og Max wax rekkefølge


Stein86

Recommended Posts

Heisann, har en kompis som stilte meg et spørsmål som jeg ikke har noe godt svar på.

Som topic sier så lurer vi på om det er en god plan å bruke denne rekkefølgen?

1. Duragloss 105

2. DP Max Wax

3. Meguiars DC3

Eller om kanskje DC3 skal før Max Wax?

Hadde håpet noen her inne hadde noen gode meninger om dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at begge to popper metallic, så trokke du vil se så veldig stor forskjell.. Tror kansje at Max Wax har litt bedre holdbarhet?

(Fy f Bora'n hadde sykt utseende med to lag med DC3, så ut som er diamant ;) )

Hva mener dere andre om holdbarheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt&lest vil jeg tippe at MaxWax vil holde lengre enn DC3 ja. Men hvis det er slik hadde det vært morsomt å funnet ut hvor mye lengre.. lukter jeg en 50/50-test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god respons. :) Ser ut som om han vil teste en 50/50 på panseret.

Har forresten overtalt han til å joine på forumet så han kommer nok med noen innspill any time no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Da fikk jeg røska meg inn her jeg også. Som kameraten min sier kommer jeg nok til å prøve en 50/50 for å se om det blir noe forskjell. Har allerede hatt flere omganger med DG105 og DP MaxWax og må si jeg er meget godt fornøyd, men det kan jo alltid bli bedre. :)

Eneste minuset er at jeg føler voksen forsvinner så fort, derfor tenkte jeg nå å prøve DC Carnauba Wax for å holdbarheten sin del. Virker som jeg kanskje har gått på en smell da de fleste mener at DP varer lenger, men det er til meg og motbevise i så fall. :)

Kommer 50/50 bilder her i løpet av uken. Håper det blir noe forskjell for det er jo alltid like morsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...