Gå til innhold
ODDATLE

Hvilken Quick Detailer??

Recommended Posts

ODDATLE    55
ODDATLE

Hei godtfolk.

Nå er den kalde tiden snart forestående, og bilen har fått seg et lag med beskyttende lag av type Meguiars Synthetic Sealant 2.0.

Hvilken Quick Detailer er å anbefale? Helst noe som kan gjøre nytten selv om jeg ikke får bilen helt tørr etter vasken, og jeg ikke er i oppvarmet garasje og pusler på.

Mvh veldig nybegynner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kenset    29
kenset

Meguiars Ultimate Quick Detailer er det mange som liker veldig godt :)

Ellers har jeg Dodo Juice Red Mist. Super den også, men bør vel brukes på tørr bil denne... Autoglym Aquawax liker jeg også. Kan brukes på litt våt bil og lukter tyggis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Er veldig glad i 3M's Quick Wax jeg. Den inneholder carnauba, og holder en stund. :)Link.

bilde4-1.jpg

Beading a la 3M QW ^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnove    3
Magnove

3m sin har jeg også veldig god erfaring med. Har også prøvd Meguairs sin ulitmate og Megs quick detailer. Begge er også gode, men 3m sin ligger i mine øyne hakket over. Noe jeg også har erfart, da jeg bytter bil ofte er at resultatet av QD kan bli veldig forskjellig av hvilken bil man har og hvilken beskyttelse man har på lakken. Mitt tips, prøv noen kjente merker og hold deg til den som passer best for din bil og beskyttelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

På det bildet hadde jeg altså INGENTING under QW'en. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 322
Bernhard

CarPro ReLoad har jeg hatt på bilen min i 5 uker nå og den holder fortsatt meget bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ODDATLE    55
ODDATLE

Takk for raske og gode svar.

Vet at Statoil-stasjonen jeg vanligvis handler på har en pakke Autoglym Aquawax i hyllene sine, den har 2 MF kluter også, men til en sikker god pris :)

3M sin såg jo effektiv ut, og rimelig. Får vel gjerne det en betaler for, men nå trenger jeg bare en ting og da er det greit å handle lokalt

Får vel finne ut hvor de anbefalte produktene selges i nærområdet her og bare prøve meg fram.

Tenker det må bli en vask i uken og gjerne en avspyling med ht etter behov. Da vil jeg vel se holdbarheten og hvor ofte en grundig vask og ny behandling trengs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig