Gå til innhold

Hvilken Quick Detailer??


ODDATLE

Recommended Posts

Hei godtfolk.

Nå er den kalde tiden snart forestående, og bilen har fått seg et lag med beskyttende lag av type Meguiars Synthetic Sealant 2.0.

Hvilken Quick Detailer er å anbefale? Helst noe som kan gjøre nytten selv om jeg ikke får bilen helt tørr etter vasken, og jeg ikke er i oppvarmet garasje og pusler på.

Mvh veldig nybegynner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Ultimate Quick Detailer er det mange som liker veldig godt :)

Ellers har jeg Dodo Juice Red Mist. Super den også, men bør vel brukes på tørr bil denne... Autoglym Aquawax liker jeg også. Kan brukes på litt våt bil og lukter tyggis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3m sin har jeg også veldig god erfaring med. Har også prøvd Meguairs sin ulitmate og Megs quick detailer. Begge er også gode, men 3m sin ligger i mine øyne hakket over. Noe jeg også har erfart, da jeg bytter bil ofte er at resultatet av QD kan bli veldig forskjellig av hvilken bil man har og hvilken beskyttelse man har på lakken. Mitt tips, prøv noen kjente merker og hold deg til den som passer best for din bil og beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske og gode svar.

Vet at Statoil-stasjonen jeg vanligvis handler på har en pakke Autoglym Aquawax i hyllene sine, den har 2 MF kluter også, men til en sikker god pris :)

3M sin såg jo effektiv ut, og rimelig. Får vel gjerne det en betaler for, men nå trenger jeg bare en ting og da er det greit å handle lokalt

Får vel finne ut hvor de anbefalte produktene selges i nærområdet her og bare prøve meg fram.

Tenker det må bli en vask i uken og gjerne en avspyling med ht etter behov. Da vil jeg vel se holdbarheten og hvor ofte en grundig vask og ny behandling trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...