Gå til innhold
kris1986

Polycharger

Recommended Posts

kris1986    186
kris1986

Noen her som har prøvd sånn polycharger? voksen skal jo beholde sitt utseende og den skal holde OPP TIL fire ganger så lenge.. Noen som har noe å si om det??

Blir voksen så mye lengre holdbar må jo det være en utrolig fin sak for vår-detailing på andres biler..

Kristoffer

Endret av kris1986

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Ketil    257
Scandic Shine / Ketil

Jeg har det settet, blir mest kliss. Voksen blir gjerne vanskeligere å ha med og gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Blir voksen mer tynna ut da eller? Meen, blir den noe mer holdbar? sånn at du merker det godt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Ketil    257
Scandic Shine / Ketil

Blir vanskeligere å legge fint og vanskelig å fjerne. Har ikke prøvd holdbarhet. Men, er nok en grunn til at mange sluttet å selge det. Vanskelig å blande rett selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Oki.. Da dropper vi det! Litt sånn litt for bra ut for å være sant..

Takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LoFier    0
LoFier

Denne kommer i to versjoner, Polycharger CH2 og H2O. En for solvent og en for vannbasert. Jeg har testet ut H2O versjonen med Klasse AIO og Klasse Sealants samt ulike QD. Om den gjør Klasse mer holdbar vet jeg ikke for jeg har kun prøvd Klasse med Polycharger. Resultatet er ihvertfall at du får en meget solid beskyttelse. Om du blander dette i QD så er det ingen problem å jobbe med, Klasse er litt verre men det tror jeg klasse sealants er uansett. La på noen lag i april og det holder ennå, ikke samme glans nå riktinok så det er tid for ny runde nå før vinteren.

Ser flere produsenter nå annonserer at de har Polycharged sine nye versjoner av voks og sealants. Om du blander i vannbaserte QD og sealants med H2O så holder blandingen en stund, blander du en solvent sak så må du bruke voksen innen kort tid før den stivner, er derfor sikkert ikke mye CH2 de blander inn i voksene som selges ferdig blandet. Skulle selfølgeligt vert morsom å prøvd å dele bilen i to, en lagt med Polycharger og ande del uten og sett forskjell over tid men det er ikke noe jeg har tenkt å forske ut på :) Jeg vil fortsette å bruke Polycharger i Klasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig