Gå til innhold

Dekklappesett på boks


Are G

Recommended Posts

Noen som har noen erfaring med dette?

Jeg har et dekk som lekker og tenkte kanskje dette hadde vært en god ide.

Det lekker i kanten mellom felg og dekk, er en kantkjøring der så er nok ingenting feil med dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Fungerer bra det..

Følg bruksanvisningen bare.. Det beste er å dra på en dekksjappe og få de til å fikse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis me tenker på samme produkt så er det ikkje ein permanent løsning på problemet. Er i utgangspunktet meint for å hjelpe deg ifra der du har punktert til eit verksted. Enkelte har max hastighet som er langt under 80km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på disse sprayboksene med skum så kan de faktiskt holde en stund, men de som jobber på dekksjapper blir sjelden begeistret når de tar av dekket og må gjøre rent inni der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Bigbird. Det er ikke ment at det skal holde lenge, men kan sikkert gjøre det. Vet om en på LRforum som brukte det i en luftbelg bak som ikke var tett. Hvordan han fikk det inni vet jeg imidlertid ikke, men det holdt lenge nok mens han var på ferie i Spania. Skal se om jeg finner tråden.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Viktig å si fra til de som legger om dekk for deg senere om at du har brukt det ihvertfall, så de kan være ekstra forsiktig.Er drivgass i denne prayen som er veldig eksplosiv.var ihvertfall det før.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigmund S Dy.

Kommer an på produsent har jeg opplevd. De siste jeg har byttet har bare vært melkepuddingaktige og luktet virkelige gammel råmelk. Vag sin nye guffe er fæl. Helt utrolig at kittet kommer så og si komplett enkle deler. Kompressoren er endog hendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...