Gica

CG M-Seal virker rar

Hei!

Har en m-seal jeg kjøpte for ca 1 år siden, men som jeg hadde tenkt til å bruke idag.

Men når jeg tok opp flaska virket det som sealeren var gele aktig inni, og når jeg tok litt på fingertuppene så delte den seg opp merkelig samt som jeg så at middelet skilte seg fra hverandre.

Har m-sealeren blitt dårlig ?

Hadde forøvrig CG Jetseal, så det gikk fint :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stått kaldt?

Er ikkje uvanligt at ting og tang skiller seg etter ein stund. Du skal riste produktene skikkeligt før bruk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ristet produktet lenge, men med samme resultat.

Tror kanskje den har stått kaldt ja, men er usikker. Sto i boden hvor temperaturen er gjennomsnittelig 10 - 15 grader på vinters tid. Er dette for kaldt ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje M-Seal, so eg kjenner ikkje til produktet, men 10-15 grader er nok ikkje for kaldt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan muligens ha gått ut på data, sjekk om det står datostempling under flaska! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan muligens ha gått ut på data, sjekk om det står datostempling under flaska! :D

Kan ikke se at den har gått ut på dato, men jeg tror den er frostskadet. Leste litt på engelske forum, og noen hadde akkurat samme problem, dog ikke med m-seal men med ett annet CG sealer produkt. Denne går i søppla :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive