Chrisjs

Vaske Understell?

Hei

Har funnet en mange flotte tråder her på forumet om hvordan man skal vaske og vedlikeholde lakken, men jeg lurer på hvordan dere bilpleie(nerder) vasker under bilen? Tenker da på fjerning av salt og dritt som legger seg på understellsdeler om vinteren? Eller dette noe dere ikke tenker på ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spyler så godt jeg kan med hlytrykkspyler. Vet det er å få tak i underspylere til enkelte høytrykkspylere, ellers kan du jo legge sprederen under bilen da. Lettest om sommeren kasnkje. Men tectyl er jo en GOD investering da også. :D Da skal du være veldig sikret for rust under.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smøregrav med sluk og høytrykkspyler = B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og har du ikke tilgang til grav eller høyttrykksspyler kommer du langt med hageslange,jekk og avfetting ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor mye avfetting jeg ville ha brukt om du har tectyl. Vet ikke om den tåler det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectylen tåler avfetting. Men man lar jo ikke akkurat avfettingen ligge på i flere dager heller da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida men tenkte om den da ville begynne å slites og miste feste. I såfall ville ikke avfetting vert meget heldig. hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant nettop kärchers underspylingsrør, virker jo genialt. Må kjøpe en Kärcher maskin siden min gammel Alto har tatt kvelden :(

2638817.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du denne hen?

Link? :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive