Gå til innhold
truhaa

Valsing av hjulbuer

Recommended Posts

truhaa    1 520
truhaa

Noen som vet om noen som kan dette skikkelig?

Er EVOn jeg må valse litt bak, skal ikke brettes helt inn, men må noe opp pga overivrig selger av felger som mente at alt under 9,5" bredde var damete :D

Valsespesialisten ser jeg er nevnt flere steder, Bjørnstad bil, Onkel Toms garage også. Noen som vet hvor flinke disse er?

Og seff ønsker jeg ikke å måtte lakkere 50% av bilen etterpå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Valsespesialisten har jeg hørt mye bra om, men har ingen personlige erfaringer med arbeidet deres. Jeg vet noen på Mitsubishiklubben-forumet har fått valset hjulbuene sine hos dem og har vært veldig fornøyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tyggern    1 723
Tyggern

Han som solgte deg felgene har jo "valseverktøy" han... og burde fint fikse det "ink i felg" prisen ;)

Huse har brukt samme verktøy på begge sine bilen uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Takk takk Tommy, tightere får jeg det ikke tror jeg, så takk til P&P for god guiding mht felger... skal få lagt over fra 2"4 plankene til dekk en dag :D, da ser jeg hva som må gjøres.. usikker på om det blir 255 dekker på disse felgene eller om det blir 235/245 dim...

Valse tror jeg ikke jeg skal gjøre selv, så gasolin selger rulle til 1600 kroner..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stig J    598
Stig J

OJ! Var det framme du skulle ha den bredden ja? Det der kommer nok til å se skambøsent ut.

Gå for 245 så får jeg se hvordan det vil se ut mtp dekkstrekk. Liker ikke strekk selv, men har begrensninger jeg også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ole Gunnar    151
Ole Gunnar

De felgene ble helt "sjef" Truls :thumbup:

Håper du får valset det uten skader.

Endret av Ole Gunnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig