Gå til innhold
J-A-E

Skinnsete Volvo V50

Recommended Posts

J-A-E    1
J-A-E

Har en 2011 V50 Summum, som jeg fikk i begynnelsen av juli. Når jeg vasket bilen i dag, så jeg at skinne på sideputa på ryggputa hadde blitt nuppete/slitt i overflaten.

Er ikke det veldig tidlig? Snakker vi reklamasjon på dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Dette virka veldigtidlig med annet du går inn og ut av bilen for hver km da selvfølgelig..

Det kan ikke tilfeldigvis være noe overflatemøkk som har klumpa seg litt da? Kan for se ut som dårlig skinn da..

Prøvd med skinnrens eller greenclean?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
J-A-E    1
J-A-E

Har ikke prøvd med noe produkter enda.

Er ikke mye møkk som har kommet inn i denne bilen, stort sett dama som bruker den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
J-A-E    1
J-A-E

Har nå fått sett nøyere på det, å det er "bruker" feil :(

Så må nok få fikset dette selv

Får man farge stoff til Volvo skinnseter noe sted??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Hva har du gjort som har ført til at det har blitt så fort slitt?

Skinnfarge får du hos Swissvax blant annet, send inn en prøve bit til dem så matcher dem eksakt farge utifra prøve bit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr. Chris    2
Dr. Chris

Ikke noe bombe på disse bilene føler jeg. Har noen råflotte jeans med knapper i ræ..a som har greid å lage merke etter bare et par dager på sammen sted som hos deg. Avhengig hvordan du har justert sete, men hos meg er den sideputa "litt i veien". Joggebukser, og du er safe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

det samme ser jeg på skinnet på en rekke bmw mod.går hull i siden der man sklir låret/rumpa over når mann ska ut eller inn.jeg valgte stoffseter av den grunn.min har rullet 104000km..ikke tegn til slitt på kanten..går jo mye med treningsbukse da. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gica    11
Gica

det samme ser jeg på skinnet på en rekke bmw mod.går hull i siden der man sklir låret/rumpa over når mann ska ut eller inn.jeg valgte stoffseter av den grunn.min har rullet 104000km..ikke tegn til slitt på kanten..går jo mye med treningsbukse da. ;)

Mine skinnseter ser nesten helt nye ut og de begynte jeg å behandle når jeg kjøpte bilen for 1 år siden, da hadde bilen rullet 100000km, nå har den gått 116000 og ikke antydning til slitasje.

Men tenker du på det emiterte skinnet man får i bmw 1-serie, så er jeg veldig enig i påstandene dine, disse tåler ingen ting.

Endret av Gica

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Mine skinnseter ser nesten helt nye ut og de begynte jeg å behandle når jeg kjøpte bilen for 1 år siden, da hadde bilen rullet 100000km, nå har den gått 116000 og ikke antydning til slitasje.

Men tenker du på det emiterte skinnet man får i bmw 1-serie, så er jeg veldig enig i påstandene dine, disse tåler ingen ting.

ja har sett det på en god del 1 serier..rart bmw ikke fixer no bedre kvalitet på eminerte skinnet?5 serien er jo en dyrere bil med mer luxus følelse så der må de bruke ekte varer som holder regner jeg med. Endret av dj john

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Are G    94
Are G

Det er dessverre det som skjer i jaget på mer salg.

Svært viktig å konkurrere på pris og da "prostituerer de seg" og selger middelmådig kvalitet..

Synd men sånn er det, konsekvensene er jo selvfølgelig at de får kortsiktig høyere salg og langsiktig dårligere image, ettersom de ikke er luksus lenger, men bare "vanlig bil".

Har ikke mye erfaring med små BMW, men jeg føler at både c-klasse og a4 er "vanlige biler" og langt unna de større bilene i kvalitetsfølelse og som sådan verdi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig