Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Utsolgt hos Clas på Ski Storsenter idag :( men finner den sikkert andre steder.

Brukte denne på vinterfelgene når jeg la om i helgen, helt super! Tenkte jeg skulle kjøpe noen ekstra.

Lukter hårblekemiddel, ett lite flashback til 80-tallet der, da stripene måtte være på plass i sveisen!

Ford:            Før: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 5 x Mondeo           Nå: Mondeo 2012 + Ioniq 2019 + Focus 2005 + Cougar 1999

Opel:            Før: 3 x Ascona, 1 x Manta -73,  1 x Astra Bertone '2000
Annet moro  Før: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510    Nå: Skibsplast 655

Skrevet

denne kjøpte jeg for litt siden og ser ingen grunn til å bruke noe annet da den funker gull :D ligger også en tråd om denne på detailingworld.com der de lovpriser denne ;) billig er den å!

1 liter sonax koster 132- (99.- pr.750ml) og 1 liter power gel koster 135.-

5 liter sonax har veil.utsalgspris på 780.- og 5 liter power gel 559.-

Så direkte billig er den vel egentlig ikke, men bra er den ;)

Skrevet

nå vet jeg ikke helt hvor du har di prisene der fra trogha. men pris er 79kr for 750ml sonax frem til 20 mai =)

Lena Kristin
Skrevet

Bare å komme innom på storo. Her har vi igjen sonax til 79kr flasken

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

Skrevet

nå vet jeg ikke helt hvor du har di prisene der fra trogha. men pris er 79kr for 750ml sonax frem til 20 mai =)

Det er jeg fullt klar over, men veiledende pris er som nevnt 99.- pr.750 ml.

Skal man diskutere hvorvidt et produkt er billig eller ikke, må man for holde seg til veiledende pris ;)

• 1 year later...
Skrevet (endret)

Kan dette brukes på lakken også? Er det samme samme ironx? Ser jo helt likt ut hvertfall.

Skal vaske en ny hvit bil og den har sinnsykt mye rustflekker etter vinteren.

Endret av Nikkor1
Skrevet

Åjaaa, takk for info. :) Det så jo så likt ut.

Bestilte Valet Pro Dragon's Breath isteden.

Resistes
Skrevet

Eg testa Sonax felgrens vs Krystal Kleen Brake away 20:1 , som eg kjøper til eget bruk , Krystal Kleen holdt nesten følge så utblandet.

Begge uten berøring , spray 5 min , spyl. dårlig video men det rene virket "hvitere"med krystalkleen.
http://youtu.be/VXidrghUGUw

ublandet krystalkleen i denne videoen. også uten berøring. Felgene hadde hvertfall ikke vært rengjort på et år minst.

http://youtu.be/Up_WUGFmSkI

Og nei , eg selger de ikke :)

OPTI COAT PRO Autorisert , Gtechnic Crystal Serum Autorisert, IGreenlover Autorisert, AmeriCoat Installer.

http://opticoat.no  post@opticoat.no

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår