Matti

Dodo Juice

Kjøpte Dodo Juice Born Slippery for noen dager siden, den kom i posten og alt var bra.

Også oppdaget jeg en flytende klump av noe slags ned i bunn av flaska.

Virker som en slimete guffe av en klump, skal den være der??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes jo ikke helt riktig ut det. Har du prøvd å riste flaska godt for å se om den løser seg opp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte den konsentratgreia som du kan blande ut ca 1:10, og den var ikke klumpete. Fungerer veldig fint med Bilt-Hamber clay :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd å rise nei, kanskje sende en mail til leverandøren. :blink: Første gang opplever det.

Jeg har den blåe fra CG - Få håpe den er samarbeids villig som med Hamber ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rist den og se om den løser seg opp... mye som kan skille seg i flaskene, derfor det er viktig å riste alt før og under bruk... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rist den og se om den løser seg opp... mye som kan skille seg i flaskene, derfor det er viktig å riste alt før og under bruk... :)

Prøvd å rise ja, den er der fortsatt... Når jeg ser nærmere på det, ser det ut som en bit av en appelsin som var ligget i vann for lenge. Hmmm... Delikat? Ikke veldig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å rise ja, den er der fortsatt... Når jeg ser nærmere på det, ser det ut som en bit av en appelsin som var ligget i vann for lenge. Hmmm... Delikat? Ikke veldig

Da skal du bare ta kontakt med forhandler for å få en ny, løser den seg ikke opp når du rister på den er det noe som ikke er riktig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive