Gå til innhold
MikaelØ

Test: Scholl Concepts Skin

Recommended Posts

MikaelØ    149
MikaelØ

Da jeg så at Scandicshine etterlyste testere av det ny produktet til Scholl, "Scholl skin" meldte jeg meg frivillig og vart tilsendt 250 ml flaske av produktet.

Test bilen var vakt bilen på jobben. 2006 modell Huyndai Terracan med lyse skinnseter. Seta har ikke vært behandla siden bilen vart kjøpt, og bærer preg av skitne arbeidsbokser, drit og møkk.

Produkt jeg benytta meg av:

Scholl Skin

Swissvax Leather cleaner

Swisvax Børste

Swissvax Elephant Leather Fat

En ivrig store bror

+Div Microfiber

Jeg benytta Swissvax Leather cleaner, fordi jeg har veldig godt erfaring med produktet. Kunne godt tenkt meg og prøvd Scholl Spam, men fikk ikke tak i produktet til jeg skulle teste Scholl Skin.

Scholl Skin:

Produktet kan påføres med applikator eller med hånd. Siden vi var 2 personer. Testa jeg med applikator og bror min med hånd, men vi fant fort ut at produktet påføres best for hånd, siden det er lettere og komme til over alt.

Jeg opplevde att produktet var ganske "stikky" og vanskelig påføre med applikator.

Glans:

Setene fikk sin naturlige glans tilbake, og vart myke og gode.

Starta meg og vaske seta godt med Leather cleaner og børste. Etter 1 time og 5 microfiber (Var grøne, blei totalt sorte.) kluter var seta så reine så jeg kunne få de.

Så påførte vi kremen, lot det stå i ca 1time før vi tørka over med microfiber. Setene fikk en naturlig glans. Vi tok en kjøretur for og sjekka om setene var glatte. Personlig syntes jeg at de ikke virka glatte, iforhold til Swissvax`s Leather Milk.

Sidestøttene fikk litt elephant leather fat, siden det er STOR slitasje der.

Konklusjon:

Bra produkt! Og vill anbefale produktet til folk som vill ha den naturlige "looken" tilbake. Dette produktet fikk en plass i "Detailing" bagen min.

.

Midtarmlene.

DSC_0028.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0021.jpg

50/50 av produktet

DSC_0029.jpg

DSC_0024.jpg

Endret av MikaelØ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Jeg skjønte ikke helt denne testen....du skal teste et Scholl produkt også bruker du masse Swissvax produkter samtidig??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Han bruker ikke tilsvarende produkter fra Swissvax, så jeg ser ikke problemet med å bruke de produktene i testen :)

Skin er ett knallprodukt, det eneste jeg ikke liker med den er at den kun kommer som 250ml..

Absolutt min favorittskinnkrem pdd, og jeg har i det siste prøvd Leather Master, Swissvax, Autoglym, Dynamix, Chemical Guys og Zaino.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MikaelØ    149
MikaelØ

Kan godt hende det er større flasker.. Jeg fikk tilsendt en 250 ml flaske.

Det fungerte meget bra. vart faktisk en liten favoritt hos meg også ;)

Endret av MikaelØ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Han bruker ikke tilsvarende produkter fra Swissvax, så jeg ser ikke problemet med å bruke de produktene i testen :)

Skin er ett knallprodukt, det eneste jeg ikke liker med den er at den kun kommer som 250ml..

Absolutt min favorittskinnkrem pdd, og jeg har i det siste prøvd Leather Master, Swissvax, Autoglym, Dynamix, Chemical Guys og Zaino.

Ok, jeg trodde dette var et AIO produkt, my bad :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard
Kan godt hende det er større flasker.. Jeg fikk tilsendt en 250 ml flaske.

Det fungerte meget bra. vart faktisk en liten favoritt hos meg også ;)

Foreløpig ikke, kun 250ml dessverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig