Victor

Nytt familiemedlem - blank pels

Her er vårt nye familiemedlem.

Etter at jeg ble hektet på bilpleie var den første naturlige tanken, så blank hun er i pelsen. Deretter var det å begynne å "studere" hvordan det skal "detailes", hva gjør pelsen blank og hvordan holdes den blank. Alltid morsomt med nye interesser og nye ting å sette seg inn i. Noen våkenetter har det allerede blitt, men framskritt gjøres. Hun er nå renslig og sover i buret sitt hele natten, i natt for første gang uten en lyd, både når hun la seg og når jeg gikk på arbeid.

For the record: fôret som nå benyttes er Labb, kjøpt på felleskjøpet. Best i test flere ganger og prismessig konkurransedyktig.

Alma004.jpg

Alma002.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nååååååhhhh! Søt sak :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker værtfall omega 3 tilskudd på maten (det hjelper for blank å fin pels, ledd og lignende) og selvfølgelig god såpe :) bruker selv

http://www.societydog.de/images/articles/e2764d86462c05c1de0809e81152786d_5.jpg

og er veldig fornøyd...

Finner jo også enormt med forskjellige blank pels produkter :) en god børste er også smart..

Endret av TaXiTuS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis,meget pen hund,start dressur tidlig,helst med en gang:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker værtfall omega 3 tilskudd på maten (det hjelper for blank og fin pels også ledd og lignende) og selvfølgelig god såpe :) bruker selv

http://www.societydo...81152786d_5.jpg

og er veldig fornøyd...

Takk, selvsagt interessert i tips som fersking. :) Kjøpes hvor?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kos deg med valpetida, plutselig er det lille nurket 4-5 ganger så stort :P

Viktig å legge en langsiktig plan på "utdanning", skulle ønske jeg hadde lagt litt mer tid i å gå pent i bånd selv..

Anbefaler valpekurs hvor dere får noen tips til fremgangsmåter og ikke minst øve på å følge med på deg når det er andre hunder tilstede.

Er det første hunden?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor de selger pet head.. Men de har mye bra på http://www.nettdyret.no de har også veldig bra priser og god peiling.

Vil absolutt anbefale og finne en hunde skole for deg og hunden. Alt for mange som bare forvente bikkja skal oppføre seg fint plutselig.. Gjør du dette skikkelig for tidlig alder har både du å hunden et bedre liv :)

Og skaff deg hunde forsikring...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefin hund! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og skaff deg hunde forsikring...

Hundeforsikring er gull verd når lodotten plutselig har spist nøkkelknippet ditt eller polishrester... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright, offer for nanolotus tekstil forsegling kanskje? :thumbup:

hehe :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hundeforsikring er gull verd når lodotten plutselig har spist nøkkelknippet ditt eller polishrester... :)

Ja, eller konas diamantøredoble i hvit gull. Den kom til svars uten at forsikring var nødvendig :D

Takk for tipsene. Virker som det er mange allsidige medlemer her. Har fått med meg at alt kan detailes, trillebår, sko, oppvaskbenker.......dyr.....?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåler det vann, så kan det detailes. Hvis det ikke tåler vann, så går det sikkert an likevel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søt liten krabat det ja. Det er gøy med hund helt til allergien tar meg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! Den såg kjempefin ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive