hmsilset

Hot Body Wax-Fjerner oxydering.

Skreiv litt med en kar nå i dag, og jeg skreiv til han at dette produktet skjuler vel bare oxydering.Han svarte at det fjerner og beskyter i 3-4 mnd(sånn jeg forstod det).Ha på og tørk av :) Tenkte kanske dette kunne være interessant, så deler en link her.

http://www.hotbodywa...stimonials.html

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, snarveier trenger sjeldent være bra Arne :) Men delte linken alikevel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hot Body Wax trodde det var noe man brukte på soverommet jeg... Men dette ser jo bra ut.

• Unlike most waxes and polishes, Hot Body Wax® can be applied in direct sunlight without the damaging effects normally associated with light and heat exposure.
  • Will not harden or stick to oxidized or faded paint finishes.
  • Spreads on smoothly and easily.
  • Easy to apply. Not messy or difficult to use.
  • Easy to remove. Wipes off with very little effort.
  • Can be applied by hand using a clean dry towel or any mechanized method. (i.e. high-speed, variable speed or orbital buffing machines)
  • Contains unique cleaners and specially formulated cutting agents that remove light scratches and light to medium oxidation associated with neglected paint finishes.
  • Lays down a hard finish of wax that will not streak or smear leaving a long lasting, deep, lustrous showroom shine.

Inneholder "spesielt formulerte kutte agenter"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis denne gjør samme jobben som flere runder med roterende og grove produkter må det jo være et kanonkjøp...man slipper til og med holofjerning og påføring av voks :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive